Zoals ik al zei: hou jullie op de hoogte: vandaag de MPU weer aangesloten en het werkt weer perfect!
Meteen ff een andere muntproever erin gezet, die ik erbij had gekregen. De oude was eruit gesloopt. Deze deed het op Belgische Franken, maar na het betere demonteerwerk pakt ie nou elke munt die je maar kan bedenken. Toch vind ik dat wel wat hebben, dat je er eerst een munt in moet gooien.
Dan binnenkort maar aan het spannendere gedeelte: paar veertjes en zo vervangen, speelveld schoonmaken (moet ik eens bekijken hoe grondig ik dat aan ga durven) en dan de rubbers vervangen.
Maar eerst druk met andere dingen en daarnaast moet ik nog even wachten tot m'n geld naar de Balk is gegaan (nee, niet over de balk gesmeten, als het goed is ;-) ) en m'n pakketje op de stoep staat.
Oh, nog een vraag: ben nog aan het twijfelen of ik er wat boeklon op zal doen. Moet ik dan eerst de boel schoonmaken met autoshampoo/-was en dan de boeklon eroverheen? Lijkt me wat vreemd om het spul over een waslaagje te plakken (al zal het er dan wel weer makkelijker af gaan).
En daarnaast: sommige stukken zit de verf er niet super stevig op (net alsof ie uitgedroogd is: kleine barstjes): is het dan een risico dat je de volgende keer boeklon er met verf en al vanaf trekt? Kan ik er wat aan doen (bv. lak erover heen?)
Greetz…