STtNG met ratelende droptarget

• Rik Drommel

"Wie kan mij helpen………..een Star Trek Next Generation met een klein probleem….

bij het lanceren van een bal gaat zeer vaak de droptarget ( midden achter op het speelveld ) ratelen ?

Ik heb een blik heworpen…op droptarget…maar ik weet niet waar ik moet zoeken ! Ook als de bal de pop-bumpers raakt…ratelt de droptarget ook wel eens./

Wie kan helpen ? bedsnkt alvast Rik

• Webmaster www.fruity.nl

Grappig volgens mij zitten er helemaal geen drop targets in een STTNG, in die van mij niet in ieder geval.

• TOMMY

Kijk dan nog maar eens goed, hij zit vóór de Borg-lock.

Als je de bal afschiet komt hij altijd tegen deze drop-target aan .

Het ratelen komt omdat de kast ervoor zorgt dat de Borg-lock dicht blijft en dus probeert om hem omhoog te krijgen. De kast kan deze target ook zelf laten zakken met een extra spoeltje. Het ratelen komt me trouwens ook niet onbekend voor.

Voor de zekerheid:

Misschien dat er in het mechaniek iets niet lekker zit. Komt de target wel goed omhoog en blijft hij ook boven staan? Kijk in de switch test of de schakelaar die de target beneden meldt wel goed werkt.

Succes, Tommy

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

switch nakijken

zit los

• Lieven

Inderdaad, de droptarget is het eerste dat je raakt als je de bal afschiet…

Lieven

• Webmaster www.fruity.nl

Ik zal eens goed kijken als ik de kast open heb, was me nog nooit opgevallen, dus ben wel benieuwd hoe die drop target daar zit ;)