star wars gezocht

• barry

ik zoek een star wars kast van data east

volgens mij is dit een erg leuke flipperkast of heb ik dat mis

ooit heb ik er wel eens op gespeeld

maar tegenwoordig kom je ze bijna niet meer tegen

heeft er iemand nog een star wars kast staan

eventueel defect geen probleem

• Roan1204

Er staat bij Wizard in Bunschoten een Star Wars te koop.Kast ziet er goed uit.

Veel succes,

• Lieven

Ik heb er ook wel eentje…

mail even…

Lieven

lievenchristel@pandora.be

• Marijke

Er staat er toch een te koop op Marktplaats

Groeten

Marijke

• Webmaster www.fruity.nl

De Star Wars is een hele gave flipperkast! Ondanks dat hij maar 1 ramp heeft zit het spel goed in elkaar en heeft veel spannende en opbouwende momenten. Mijn Star Wars heb ik nu bijna 2 jaar en dat is een absoluut record. De meeste kasten hebben dit pand al na 3 maanden verlaten. Dat zegt dus wel iets :)

Maar het type flipperkast is altijd een persoonlijke keuze.

Zoals je weet heb ik mijn Star Wars te koop aangeboden, na 2 jaar vind ik het wel mooi geweest :) Goedkoper dan die van Wizard en hoe hij eruit ziet? Zoek de krassen zou ik zeggen :)

• barry

wizard is nogal prijzig, en ik lig niet zo met die eduard

ik vindt dat je er als klant een beetje raar behandelt wordt

zelf zoek ik eigenlijk een leuke opknapper

reden van dit is omdat het opknappen van de flipper bijna nog leuker is,als het spelen zelf

en het geeft je een geweldig gevoel op je eigen gerestaureerde kast te spelen

• Webmaster www.fruity.nl

Bedoel je dat ze ongeintereseerd zijn? Dat als je vraagt of ze iets hebben je ze aankijken of je gek bent?

• wil angenent

Ik heb nog een starwars opknapper. kabinet is beschadigt. folie beschadigt .deadstar plastic gebroken.slingschots stukje af,starthandel vervangen voor 2 metalen knopen.de rest is goed alles werkt ziet er nog mooi uit geen storingen.vaste prijs 500 euro.

• Barry

He Wil, als andere Barry die kast niet van je koopt, wil ik wel de Jabba plastic van je kopen….. ;-) (als die er nog op zit)

• wil angenent

Ja de jabba zit er nog op,wordt helaas niet in onderdelen verkocht de kast.