pitch speelveld

• Lieven

Zetten jullie de pitch van het speelveld zoals voorgeschreven op 6.5 graden ??

Of durven jullie wel een beetje extremer gaan ??

Hoe staan de kasten qua pitch ingesteld op een tornooi, zoals DPO ??

Of hebben jullie een pitch setting per kast type…

Ik hoor het graag van jullie.

Groeten,

Lieven

• Webmaster www.fruity.nl

Ik zet ze meestal rond de 7,5 - 8 graden. Bovenkant bubbel tegen het 3e streepje op williams kasten.

Nu we het toch over pitch level hebben.. In Amerika kan je voor een paar dollars een inclino meter kopen. Dat lijkt me reuze handig om te hebben. Bij de bouwmarkten in Nederland ben ik het nog niet tegengekomen (vraag het maar eens aan zo'n medewerker wat je bedoelt, kan je lachen)

Weet iemand waar dat hier te krijgen is? Misschien een leuke inkoop tip voor Hans?

• Richard

Ik heb er zelf wel een, ooit eens gekocht in de 5 gulden-bak bij de Praxis samen met een waterpas en nog wat andere zooi.

Werkt goed. Maar ik gebruik het nooit. Ik stel het per kast zo in dat ik er lekker op kan spelen. En dat verschilt per type.

Volgens mij kun je het bij de doe-het-zelvert wel kopen.

• Webmaster www.fruity.nl

Wat zeg je?

• barry

die dingen zijn harstikke duur joh

die liggen volgens mij niet in de 5 euro bak

• pietje puk

bij conrad, bmi elektronische hoekmeting inclitronic

bestel no 82 12 09 68 maar nu komt het 189 euro

• Richard

Nou, als je de kwaliteit ziet….. Niet een electronische ofzo, gewoon een goedkoop prul met een plastic wijzertje. Maar hij doet het. Simpel mechanisme. En geen 5 euro, maar 5 gulden. Ik heb hem al wat langer……