Van m'n Future Queen gaat de gate waar de bal voor multiball glocked wordt altijd open na het opstarten. Dit hoort ie pas te doen als je één en ander bereikt hebt in het spel. Is dit een corrosieprobleem (batterij was niet uitgelopen, maar toch hele kleine spoortjes van corrosie in de buurt van de batterij).
(En Hans, is dit goed te verhelpen bij een onbekende kast (het MPU-bord is wel een Bally).) En aan welke kosten moet ik ongeveer denken (het is een leuke kast, maar door die gebarsten kopruit wel ‘waardeloos’, dus wil ik er ook weer niet té veel geld in pompen.
Verder een korte vraag: wat voor stiften kan ik het beste gebruiken voor het bijwerken van wat plekjes bij m'n High Speed? Zullen wel watervaste moeten zijn, als je daarna de boel nog in de was wil zetten?!
En wat voor was is het best? Hoor over boenwas (voor hout), autowas, en speciale flipperproducten. Probleem is dat ik
Groeten,
Steven
PS: En Mel, mocht ik inderdaad besluiten het speelveld kaal te maken en mee te nemen naar jou, welke afstand moet ik dan denken vanaf Nijmegen? (PS: je kan me ook mailen).
Zal trouwens pas wat later worden (zomervakantie of zo), want daar wil ik wel de tijd voor nemen en niet steeds even een half uurtje tussendoor, zoals ik nu met die 2 kasten bezig ben.