Batarijtjes verwisselen in de kopkast.

• Robert

Hallo,

Ik heb een vraag….

Ik wil graag de batarijtjes verwisselen volgens mij zijn ze eraan toe…

Ik weet dat je de flipperkast aan moet laten om niks te verwijderen iemand nog iets anders nuttigs waar ik bijvoorbeeld op moet leten?

Mvg Robert

• fritz

Staat er genoeg pils in de koelkast?, want je zal er wel aan toe zijn na zo,n klus.

• Rik Drommel

tip: de beste penlite van Duracell gebruiken…..dus de high power, …. duur maar wel erg goed !

zo gebeurd…Rik Drommel

• Aeneas

nah allemaal niet nodig.. als je ze elk jaar vervangt en ook een remote

batterijhouder installeert dan zijn zelfs de goedkope Ikea batterijtjes goed genoeg.

Een flipper verbruikt niet zo veel stroom zodat je die high-power batterijen nodig hebt, integeneel zelfs.

Enkel wanneer je niet van plan bent om jaarlijks de batterijen na te kijken dan zou ik er duurdere merkbatterijen in steken.

• Robert

Ik denk dat ik voor de duursten kies want die zitten er nu namelijk ook in maar de flipper aan zetten en dan gewoon ze eruit halen en dan nieuwen erin?

Moet je ervoor ook nog wat doen ofzo?

Mvg Robert

• Rik Drommel

inderdaad…kast aan laten staan…dan de drie penlites verwisselen ….ik heb bewust voor de beste ( lekvrije ) batterijen gekozen. Ik wil gewoon geen risico lopen…met een goedkoop ( bruinkool) batterijetje of iets anders inferieurs… succes Rik

• Robert

Hoeduur zijn lek vrijen dan? en waar kun je ze kopen gewoon bij de total of gamma ofzo?

en wat is het merk?/hoe zien ze eruit?

• Webmaster www.fruity.nl

Wat een posts om een paar batterijtjes te vervangen.

Koop Duracell, laat je kast aanstaan (of je moet de punten en instellingen willen wissen, zet hem dan uit) verwissel de batterijen (let op + en - polen) klaar.

• Webmaster www.fruity.nl

Wat een posts om een paar batterijtjes te vervangen.

Koop Duracell, laat je kast aanstaan (of je moet de punten en instellingen willen wissen, zet hem dan uit) verwissel de batterijen (let op + en - polen) klaar.

• Robert

Ik doe ze der net zo in als hoe ze erin zitten dat zal wel geen probleem op leveren

Bedankt allemaal!

Ik ga ze ff kopen die batarijtjes