cash & carlo

• bart1

vandaag in het programma van cash en carlo was een Escape from the Lost World gewonnen ik heb niet gezien wat ze er voor betaalt hebben ( want dat moeten ze raaden) maar ik zag het onder het zappen. toch een teken dat flipperkaten weer populair aan het worden zijn.

mvg bart

• Webmaster www.fruity.nl

Zekerz… en ze moesten de prijs van de flipperkast niet raden, maar de prijs van 3 winkel artikelen. De vrouw in kwestie had de kast gewonnen!

Een oude kast, maar hij zag er zo op het eerste gezicht als nieuw uit!

Nog een teken van populairiteit: In de Ronald mc Donald strip van afgelopen maand ging het over balspelen, en daar kwam ook de flipperkast in voor. Je moest de lijnen volgen hoe de bal door de kast vloog.

Weet iemand trouwens hoe ze aan die Lost World zijn gekomen? Heeft iemand die verkocht voor het programma?

Een teken van niet populairiteit: Ik was weer eens aan het flipperen in Dooworld in Almere. Voor de 3 keer maakte ik mee dat er een jongen van 12-14 jaar oud aan mij vroeg wat het leuke aan dit spel was, of ik er wat mee kon winnen :(

• Alex

Hij komt bij Bennie fifty's vandaan

gr Alex

Ook grappig:

Keek ik vanavond op ned1, zie ik een reklame voor een programma dat om 23:00 uitgezonden wordt. Het flippergevoel…

Ik denk ah leuk iets over flipperen…kijk in de gids en zie daar dezelfde titel staan, maar wat staat eronder?…..

De Donderdag Documentaire: Het flippergevoel

Op zoek naar de onvoorwaardelijke vriendschap tussen dolfijn en mens. Wie kent Flipper niet, de dolfijn uit de gelijknamige serie? Het leukste vriendje dat je als kind zou kunnen hebben. De vreugde die Flipper filmmaakster Wilma Ligthart in haar jeugd bezorgde, noemt zij ‘het Flippergevoel’. Inmiddels lijkt de dolfijn te zijn ingelijfd door de New Age-beweging. Reisbureaus organiseren speciale reizen met de mogelijkheid om met dolfijnen te zwemmen. Er wordt zelfs beweerd dat een dolfijn je leven radicaal kan veranderen. Ligthart besluit de proef op de som te nemen. Ze reist naar Parijs voor een dolfijnencongres. Vervolgens bezoekt ze Dolphinreef in Eilat, en uiteindelijk belandt ze in Egypte, waar in een baai bij een klein bedoeïenendorpje aan de Rode Zee een wilde dolfijn zwemt. Het verhaal gaat dat de doofstomme Abdallah ooit haar moeder heeft gered. Olin, zoals zij door de dorpsbewoners wordt genoemd, zou daarna besloten hebben hier te blijven omdat ze verliefd is geworden op Abdallah. Het is op deze plek dat Ligthart haar flippergevoel weer

Iedere keer weer die gare dolfijn…. je tuint er steeds maar weer in.

Nog eentje:

Als ik dit lees krijg ik weer zin om mijn Roadshow te spelen! :)

Razende rit met bulldozer

AMSTERDAM - Een gewapende man in de Verenigde Staten is vrijdag met een gepantserde bulldozer door het dorp Granby in de Rocky Mountains geraasd. Hij vuurde daarbij schoten af en vernielde meerdere gebouwen, bomen en een verlichtingspaal. In totaal zouden een zevental gebouwen, waaronder het gemeentehuis, zware schade opgelopen hebben. Volgens de politie zijn er geen gewonden gevallen.

Agenten meldden dat de man zijn wapens op gastanks gericht had. De toegangswegen tot het dorp werden daarop hermetisch afgesloten. In een poging de man te stoppen werd eerst een groot stuk materiaal voor snelwegen op de weg gelegd. De man keerde de bulldozer echter om en ging in de andere richting verder. Aan de vernielzuchtige tocht kwam een einde toen de bulldozer zich vastreed in het puin van een pakhuis. De politie beklom de bulldozer om op de man in te praten.

Volgens een inwoner van Granby is de man eigenaar van een handel in uitlaten. Hij zou wraak gezworen hebben nadat hij een geding over een bestemmingsplan van het dorpsbestuur verloren had. De man zou twee maanden lang in zijn zaak gewerkt hebben aan de bepantsering van de bulldozer. Hij koelde zijn woede op de eigendommen van alle betrokkenen