hoeveel is deze STTNG waard?

• Larry

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek gegaan naar de flipperkast van Star Trek The Next Generation. In mijn omgeving heb ik er een gevonden, maar de kop is aan de zijkant(en) nogal beschadigd. Ik weet zelf erg weinig van de marktwaarde van flipperkasten, dus ik vroeg mij af wat het ding in die toestand waard is. De vraagprijs was 1200 euro.

In de onderstaande attachment zitten foto's van de kast (Let op: ± 4 mb)

http://www.breikers.nl/e107_files/downloads/STTNG.ZIP

Dankjewel voor de hulp

• barry

de waarde van een flipperkast ligt aan zoveel factoren

het ligt er ook een beetje aan wat je er zelf voor over hebt

en of de schade nog te maken is

en je link werkt niet trouwens

• Rik Drommel

als de kast in goede technische staat verkeerd, en geen verkleurde zijkanten en kopkanten heeft….. een mooi onbeschadigd speelveld, dan lijkt dit mij een redelijke

prijs !

Ik heb hem zelf….een absolute topkast, qua spel en sound en ballflow….ga zo maar door !

Een houten beschadiging is toch door een handige jongen als jij wel netjes bij te werken.

Mat zwarte verf zat te koop.

Het is trouwens ook nog leuk om je eigen aanwinst een beetje op te knappen !!

Succes, en veel plezier met deze perfecte flipper !!!!!!!!!!!!!!!!

• Robert

Ik heb zo ook wel eens gezien voor 1000/900 ik zal nog even wachten met de aanschaf of zeggen dat je een andere kan kopen voor goedkoper wil die vast wel er wat af doen…. :)

suc6 Robert

• Richard

Vergelijk bij flippersites, bijv. de spinnertjes van de NFV.

• Lieven

Larry,

Ik heb er eentje voor jou dat je zelf kan oppoetsen, voor 1000 Euro rond.

Alles werkt, geen foutmeldingen.

Indien geinteresseerd mail even.

lievenchristel@pandora.be

• Aeneas

1200 vind ik persoonlijk al veel, dan moet hij echt perfect zijn, en ik heb quasi perfecte zelfs al goedkoper te koop gezien.

• Lieven

Ik heb er eentje voor 1000 Euro als je wilt.

Technisch in orde, zonder foutmeldingen dus.

Zelf op te poetsen… maar dat is er nou juist leuk aan.

Je laat maar iets weten

Lieven

• Larry

Ik ben er inmiddels een potje op gaan spelen en het speelveld is in heel erg goede staat. Voor 1100 kan ik hem zo meenemen maar ik ga kijken of ik daar 1000 van kan maken. De beschadiging aan de zijkant viel gelukkig ook reuze mee. Als iemand natuurlijk een plek weet waar ik deze (in goede staat) goedkoper kan krijgen hoor ik het graag…

Dankjewel voor de reacties

• Robert

Er stond meende ik eergisteren nog een op marktplaats voor 1000 euro