Reparatie Elivra

• AF van Schaik

Ik zoek een monteur die mijn Elvira & The Partymonster weer aan de gang kan krijgen. De flipper start op dit moment half op dus alleen de hoofdverlichting brandt, ik heb half display verlichting, spel start wel op maar krijg geen bal en flippers reageren niet.

Zelf heb ik er weinig verstand van en hoop dat iemand me kan helpen.

Graag reparatie bij mij thuis, flippers staat op 1e verdieping en kan niet verplaatst worden. Ik woon in Eibergen.

Als u mij kunt helpen stuur me dan even een email zodat we meer kunnen bespreken.

Mvgr, A van Schaik

• barry

je storing kan aan een hoop dingen liggen hoor

maar heb je deze kast al langer of heb je hem met een defect aangeschaft???

en als je de kast al langer hebt is deze storing zo ineens gebeurd of tijdens een spel

of werkte de kast ineens niet meer na het aanzetten

je kan in ieder geval de volgende dingen nagaan

kijk of alle zekeringen heel zijn(meten met een multimeter)

en of de ledjes gaan branden bij het opstarten van de flipperkast

• Webmaster www.fruity.nl

Ik denk dat dit juist het probleem is. Hij/ zij heeft er weinig verstand van en het kan zoveel oorzaken hebben. Voor mij als flipperfreak/ techneut klinkt het als een simpel iets. Waarschijnlijk iets met een zekering of bruggelijkrichter (denk het laatste want zekeringen klappen er niet zo maar uit).

Helaas is het wat te ver reizen voor me.

• AF van Schaik

Hij heeft er idd weinig verstand van. De zekeringen zijn doorgemeten en voor zover is er geen kapot, tenzij de meter kapot is.

Ik heb hem spelend en wel gekocht, maar op een dag deed ze dus raar. Ik hoop dat iemand me kan helpen want de dame is het zeker waard om weer speelbaar gemaakt te worden.

Alex

• barry

ja ik woon ook niet in de buurt

anders had ik wel even een blik kunnen werpen