weer eens wat nieuws!

• Arjan

2.0 is van 1997.

Je moet eens even aan de zijkant van de computerbak kijken, daar waar alle kabels zijn aangesloten.

Als daar een “stekker” zit met een blauwe, gele of groene kleur dan is het mogelijk ook latere updates dan 2.0 te spelen. Zoniet kan het zijn dat je een verouderde computer hebt waarop dit niet mogelijk is.

Heel belangrijk is om de kast te aarden, op een geaard stopcontact dus!!!! Doe je dit niet dan werkt het touchscreen niet naar behoren, kan vertraagend werken.

Dus aarden die kast en heb je eindelijk weer veel speelplezier.

Groet,

arjan

• Robert

Beste Arjan,

Wij hebben ier geen geaarde stopcontacten hoe kan ik zorgen dat ik dat wel in mijn kamer heb?

ik zie GEEN gekleurde draden maar ik zie wel een stickertje om 2 draden hangen

er staat op : 7312217 rev 2.0

part of 19-907

rev .3.0

Zegt dit u wat?

Nou ja Arjan (anders geef u email even)

Harstikke bedankt oja en het touchscreen doet het gewoon weer me broer dee hem aan vanmorgen en toen deed hij het gewoon weer :S

Wel weer goed :)

Mvg Robert

• Robert

Oja en ik heb ook een sticker op mijn cabinet :

original update

Photoplay

98/1

maar dat zegt niks natuurlijk kan ook een andere computer in zitten

• Robert

Hej arjan staat nu weer een photoplay op internet….

Ik heb hier een Mooie zwarte photoplay 2000 staan met update ‘97. (geen zware schade’s en sleutels aanwezig)

De kast werkt op zicht wel, maar er is een probleem met de touchscreen. Deze wijkt af en is niet meer te kalibreren. Mogelijk is iemmand handig genoeg om het scherm te herstellen of anders te vervangen.

Voor vragen kun je me mailen.

Bellen kan ook maar NA 18:00 I.V.M. WERK !!!

is dat even aardenen en is die weer goed?

• Arjan

Was even weg, maar ben weer terug. Hopelijk niet te laat. Om op het laatste terug te komen: even aarden en het probleem is opgelost. Mocht je nog vragen hebben over de photoplay kun je me melen op mijn huisadres: dongel@malibu.demon.nl.

Succes verder,