up kicker krijgt bal niet omhoog

• epping

de vertical upkicker in de jurassic park krijgt de bal sommige momenten niet meer omhoog

ik heb wel eens gespeeld op een jurassic park bij het dpo en daar kwam de bal met grote kracht naar boven

bij dus niet …..???

zou dit komen doordat de veer in de pen slap is

er zit namelijk een veertje in

dus je hebt de plastic pen en daarop zit iets met een veer

of zal het gewoon aan de spoel zelf liggen

• Webmaster www.fruity.nl

Spoelen doen het wel of niet. Denk eerder dat het aan de coil sleeve ligt. Haal deze eens los en maak hem eens schoon of beter vervang het gelijk, voor de kosten hoef je dat niet te laten.

• patrick

kijk effe of alle randjes op de poppercap er nog op zitten,meestal zijn die poppercaps kapot bij data east en komt de bal niet meer in het midden te liggen,met gevolg dat ie 'm af en toe schuin naar boven schiet.

• epping

nou alles schoongemaakt

er is wel iets verbetering maar zoals het hoort werkt het nog niet

de popperkap is ook nog heel

als je de bal er 10 keer doorheen laat gaan dan wordt de bal steeds krachtiger omhoog geschoten

maar als hij er maar een paar keer per spel doorheen gaat is de kracht weer weg

• patrick

mechaniek aan de onderkant is misschien krom,beetje buigen,'t gebeurt wel vaker bij data east dat de spoelhouders of mechanieken krom zijn van die ballpoppers,

't is ook van pisbakkenstaal gemaakt.

• epping

zal ik ook eens naar kijken

• epping

nou het werkt nog steeds niet goed hoor

heeft er iemand nog andere goede ideeen??

Heb je de coil sleeve al vervangen?

• epping

ja er zit al een nieuwe coilsleeve in

maar het probleem blijft

Volgens mij zitten er 3 dezelfde type's VUK in een JP. Probeer de mechaniek van de 1 is om te zetten naar een ander (dus de spoel blijft) Verschuift het probleem mee?