terminator 2

• pinring

hallo

ik heb een probleem met mijn terminator.

het droptarget werkte niet,toen ik de switch bekeek was er een draad los deze heb ik opnieuw gesoldeerd. als ik nu speel reset de kast of springt op 2,3 of 4 spelers of gaat op tilt.is er iemand bekent met dit probleem. ik heb de draad weer los gemaakt en hij speeld weer gewoon.

grz ron

• Webmaster www.fruity.nl

Zit er nog een diode over de switch? Of ligt er een onder in de kast?

• Richard

En als er een diode op zit: is die nog goed, en is de draad goed aangesloten?

• pinring

de diode zit er nog gewoon op vraag me wel af of de draden niet door de vorige eigenaar zijn verwisseld .zou iemand die een terminator heeft even kunnen kijken .horen de groene draden in het midden van de switch. kan het in de manuel niet vinden

• www.active-pinball.nl Paul

De groene draad hoort in het midden van de switch, en de witte draad aan de niet-gemarkeerde kant van de diode. Dus de kant waar het streepje NIET zit.

suc6

• pinring

draden opnieuw gesoldeerd diode zat verkeerd om, voor de zekerheid een nieuwe geplaatst. het is alleen nog niet opgelost kan gewoon flipperen tot je de targetbank raakt, dan geeft hij een tilt waarschuwing en telt er een speler bij..???????

• Richard

Vreemd, doorgaans is het zo dat je een tilt krijgt OF een speler er bij, maar bijna nooit allebei.

Het zit hem in de diodes bij de switches. Mogelijk zitten er een aantal diodes verkeerdom (had je ook met dat droptarget).

Controleer eens (alle switches!) of er ergens een diode is die kortsluiting maakt, verkeerdom zit, of kapot is.

Het is even wat werk, maar je hebt waarschijnlijk “meerdere” diodes die verkeerd zitten, dus niet echt gemakkelijk te beredeneren.