vervoer enschede

• frans

hallo,

heb een flipperkast gekocht in regio enschede, maar door panne met de wagen kan ik deze momenteel niet ophalen; weet iemand of er een transportfirma bestaat in nederland die ook flipperkasten transporteert tot aan de belgische grens. Volgens mij heeft er ook een keertje een advertentie van deze mensen gestaan op marktplaats.

greetz

frans

• epping

deze bedoel je denk ik

Auto Huur Te Duur Bel De Ring Betaalbaar Transport Van Kast Bank Brommer Of Bed Wij Vervoeren Het voor u Tegen Zeer Leuke Prijzen , door heel het land en ring antwerpen , ook Regelen Wij Het Betalings Verkeer Voor U , we Schieten Het Koop Bedrag Even Voor Bij het op halen En Rekenen Weer Af Bij Het Bezorgen , ZO LOOPT U Geen Enkel Risico ,wIJ Zijn Al Jaren Het Vertrouwde Adres pas op voor beunhazen op dit net !,bel Mail Gerust Voor Een Prijs Op Gave .

0621590705

die gasten komen uit blaricum

laat anders ook even weten wat je ervaringen zijn met dit bedrijf

als je wat laat vervoeren en wat de kosten zijn per km

misschien wel handig voor de rest op het forum

• frans

ZOALS BELOOFD EEN REACTIE OP DE VRAAG HOE DE ERVARINGEN ZIJN MET DIT BEDRIJF;

WEL; ZIE VOLGEND ANTWOORDJE VAN DIE KERELS EN DAN WEET JE HET ZELF WEL HE

———————————–

beste frans hiermee kunnen we u helaas niet helpen ,om dat we eens per 6 weken in de buurt van neede konen ,gaat het geheel te lang duuren groetjes

————————————

maw die kerels rijden alleen maar als het hen uitkomt? ja, dan kan je ze beter zelf gaan halen (wat we dus nu ook maar zullen doen he)

heeft nog iemand anders ervaring met deze firma, of een beter adres ?