junk yard probleem

• tim

Hoi….

Ik ben benieuwd of er iemand is die me hier mee kan helpen…..

Ik heb een junk yard, die op zich prima speelt….

Maar nu…. onder de glas plaat zit een sticker waarop staat vermeld dat er 4 ballen in het spel aanwezig moeten zijn , terwijl er in mijn kast maar 3 zitten….

Dus ik heb de 4e bal erbij gedaan, en sindsdien is er een probleem ontstaan….

zodra je een spel start, geeft de kast meteen 2 ballen, die ook allebij het spel in geschoten worden.. maar zodra je 1 bal verspeeld, is het spel meteen over, ook al is de andere bal nog in het spel….

iemand enig idee??? rom versie 1.0

groeten Tim

• paul www.active-pinball.nl

Bij een Junk-yard liggen er drie ballen in de outhole en 1 bal ergens in onder het speelveld bij het starten van het spel. Een No Fear heeft dit bv ook !!!

Nu heb je er waarschijnlijk een 5e bal bij gedaan en krijg je de problemen die je nu hebt.

Als er maar 3 ballen in zouden zitten, dan gaf de kast wel pinball missing aan !!!

Suc6

Paul

• cudabee

klopt,de vierde bal zit ergens onder de ijskast en houd de snelheid in het spel.

Arthur.

• Webmaster www.fruity.nl

Tenminste als je ‘staged ball is on’ hebt ingesteld in het adjustments menu (standaard instelling)

• Robert

Mijn no fear als ik hem aan doet schiet die 1 bal in het veld in een gaatje en daar blijft die onder als die mis gaat spuugt die nog 1 als die andere mis gaat spuugt die ook een maar daarna moet je hem er zelf in spelen dan krijg je later gewoon weer ee nieuwe….

Mvg Robert

• Richard

Star Trek NG heeft inderdaad ook zoiets: gooit 3 ballen onder het speelveld

• tim

opgelost!

klopt dat er een bal onder het speelveld zit….. ben weer helemaal blij….. al mn kasten draaien weer 100%

bedankt iedereen voor de info!

grtz timitiz

• paul www.active-pinball.nl

sometimes is pinball-life so easy !!!!

• Robert

Leuk voor je (Y)

Houden zo!!!