Sorry even off topic maar heeft er iemand dit programma Leon van http://www.flipper-pinball-fan.be
Ik ben er niet in geslaagt daar ook maar iets van terecht te brengen, ik vind niets als ik een “crack” vind of een password werkt het niet.. Ik kan wel nieuw in doos een DVD xcopy platinium kopen , ze ebben er nog ééntje liggen , in een gerenomeerde winkel trrouwens , en de prijs kan me niet schelen, maar het programma is dus via een rechtzaak in de USA van de markt gehaald , de fabricanten van video films en de film industrie hadden de handen in elkaar geslagen , omdat dus ook de dubbel layer beveiliging omzeild worde enzovoort… Nu dan bij aankoop moet u users code en het password ophalen via internet bij de maker van het programma (321. studios ) maar ik vrees dat die “keys” niet meer zullen beschibaar zijn gezien ze dat hele zaakje van de markt moesten halen..Dan zit ik met een officieele versie die ook niet werkt , ik zoek verder leon
Waar ben ik gebleven tot hier toe na twee dagen intensief zoeken..
Ik heb het programma gedownload . Bij het opstartten vraagt het vanzelfsprekend een licencenummer en pasword, ok heb ik, dan vraagt het terug het pasword , geen probleem , dan krijgt u terug twee users codes , …. die moet u normaliter terug-telephoneren naar de fabricant en dan krijgt u een werk code terug.. Nu vond ik een programmatje waar u deze twee users codes kan invoeren en dat genereerd dan de juisrte werkcode..Van een beveiliging gesproken!! Ik dacht nu heb ik alles , JA MAN.. de gegenereede werk code ingevoerd en wéér niets het programma sluit af , meld zelfs niet dat ze verkeerd is , sluit gewoon af en je kan het wel terug opstartten , dus we klooien verder Leon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?