DVD xcopy platinium

• Leon

Sorry even off topic maar heeft er iemand dit programma Leon van http://www.flipper-pinball-fan.be

• Michel

durf het eens in te tikken bij edonkey……….

je wordt overspoeld met mogelijkheden tot download

cracks en de hele troep erbij uiteraard

Michel

• Leon

Ik heb edonkey eens ingetikt op Google, maar op die site kan ik alleen maar edonkey.pro kopen? leon

• Michel

Ik heb edonkey naar je gemaild.

had zelf ook moeite om dit programma te vinden

Ik heb de TCP port (edonkey-options) op 80 gezet.

Anders deed mijn router en firewall moeilijk of zoiets

en downloaden maar!

Michel

• Leon

Ik ben er niet in geslaagt daar ook maar iets van terecht te brengen, ik vind niets als ik een “crack” vind of een password werkt het niet.. Ik kan wel nieuw in doos een DVD xcopy platinium kopen , ze ebben er nog ééntje liggen , in een gerenomeerde winkel trrouwens , en de prijs kan me niet schelen, maar het programma is dus via een rechtzaak in de USA van de markt gehaald , de fabricanten van video films en de film industrie hadden de handen in elkaar geslagen , omdat dus ook de dubbel layer beveiliging omzeild worde enzovoort… Nu dan bij aankoop moet u users code en het password ophalen via internet bij de maker van het programma (321. studios ) maar ik vrees dat die “keys” niet meer zullen beschibaar zijn gezien ze dat hele zaakje van de markt moesten halen..Dan zit ik met een officieele versie die ook niet werkt , ik zoek verder leon

• Michel

ik zal je mijn zoekresultaten mailen,

ik zie een full version van 293 Mb die moet je hebben denk ik

het zou voor het eerst zijn dat ik daar iets vind wat niet werkt….

maar misschien heb ik altijd geluk gehad

Michel

• Tom

Waarschuwing : Leon pas op met de diverse versies die van het net te halen zijn, ben een tijdje geleden ook bezig geweest daarmee. Echter bevatten vele een virus en spysoftware (keylogging etc). Gebruik meerdere virusscanners want bv Norton detecteerde het niet :(((

• Michel

maar ik heb een oude versie,

volgens mijn scanners geen spyware

Micgel

• Leon

Waar ben ik gebleven tot hier toe na twee dagen intensief zoeken..

Ik heb het programma gedownload . Bij het opstartten vraagt het vanzelfsprekend een licencenummer en pasword, ok heb ik, dan vraagt het terug het pasword , geen probleem , dan krijgt u terug twee users codes , …. die moet u normaliter terug-telephoneren naar de fabricant en dan krijgt u een werk code terug.. Nu vond ik een programmatje waar u deze twee users codes kan invoeren en dat genereerd dan de juisrte werkcode..Van een beveiliging gesproken!! Ik dacht nu heb ik alles , JA MAN.. de gegenereede werk code ingevoerd en wéér niets het programma sluit af , meld zelfs niet dat ze verkeerd is , sluit gewoon af en je kan het wel terug opstartten , dus we klooien verder Leon