Hoi allen,
Volgens mij is het opzet van dit forum om mekaar te helpen en om goede raad uit te wisselen, en daarom wilde ik dit toch even kwijt :
Een tijdje geleden kocht ik een kast bij ene Pitbull (Antwerpen) . De kast zag er niet helemaal netjes uit, maar dat zou allemaal in orde gebracht worden; de kast zou nl. volledig schoongemaakt en technisch 100% OK geleverd worden (op een moment dat ik werken was, helaas).
De kast werd geleverd, en inderdaad, ze was netjes daar waar je heel makkelijk met een doek bij kan, maar al de rest was smerig. Ook was de kast alles behalve technisch in orde. Ik dus bellen naar die kerel, en een afspraak gemaakt om de kast te komen herstellen. Kerel geweest, doch kast niet hersteld. Na veel keer bellen opnieuw afgesproken, weer een hele tijd aan het lijntje gehouden, tot die kerel er een ander iemand bijhaalt die komt vaststellen dat er een aantal stukken dringend aan vervanging toe zijn. Opnieuw gebeld, gevraagd hoe we nu die stukken gingen omwisselen, weer een tijdje aan het lijntje gehouden, niets meer gehoord.
Van de persoon die in opdracht naar de kast was komen kijken kreeg ik een heel verhaal te horen ivm de geschiedenis van mijn kast. Bleek dat die Pitbull in het flippermilieu de naam had nogal een oplichtertje te zijn, en dat ik zeker niet de eerste was die op deze manier met hem had kennis gemaakt, en dit wilde ik gewoon effe met jullie delen.
BTW : om aan te tonen dat ik niet iedereen die me geld kost zomaar zwart zit te maken : een tijdje geleden is de kerel van Active Pinball een kast van me komen herstellen, en deze doet het nog steeds prima …..