bestaat er zoiets als een prijscatalogus voor flipperkasten?ik weet nooit hoeveel een flipperkast waard is?zijn hiervoor richtlijnen ofzo?
Hmm, interessante prijslijst ….
Wist niet dat Cirqus Voltaire *zo* gewild was eigenlijk. Ik probeer al een maand of twee een perfekte CV te verkopen met de scrolls erbij geleverd (NOS vanzelfsprekend) , 2 NOS ramps geinstalleerd inclusief nieuwe groene neon, nieuwe ringmaster decal, nieuwe jackpot decal en voor de rest in sublieme, onbeschadigde staat, volledig opgepoetst en met garantie voor 3500 Euro met tot nu toe weinig succes. Er zijn zelfs roll switches geinstalleerd op de lock ramp om het lock probleem op te lossen waar iedere normale CV wel last van heeft .
Simpel,
De kast heeft gewoon zoveel gekost, heb hem al een aantal jaar in m'n bezit, gekocht toen ze nog ietsje duurder stonden want “ik moest ze hebben”, daarbij nog eens de kosten van de scrolls, NOS ramps etc…
Ze wordt uiteindelijk toch verkocht aan die prijs hoor, is het nu niet ‘t is volgend jaar en in de weg staat ze niet . Mensen willen altijd pareltjes van kasten, maar eens iets meer betalen voor een echte mooie (zoals ik indertijd gedaan heb bij de aanschaf van m’n CV want ik hoor jullie al komen) dat kan niet .
Het is in ieder geval een hele stevige prijs.En dat jij hem toen wilde hebben en teveel betaalde is jouw probleem. Een CV is ongeveer 2700 waard.
De prijs die jij vraagt ligt maar 100 % onder een nieuwe LOTR.
En daar zit dus een flink leeftijdsverschil tussen. Je praat immers over een7 jaar oude flipper!!
DreBart Baeyens schreef:
>
> Simpel,
> De kast heeft gewoon zoveel gekost, heb hem al een aantal
> jaar in m'n bezit, gekocht toen ze nog ietsje duurder stonden
> want “ik moest ze hebben”, daarbij nog eens de kosten van de
> scrolls, NOS ramps etc…
> Ze wordt uiteindelijk toch verkocht aan die prijs hoor, is
> het nu niet 't is volgend jaar en in de weg staat ze niet .
> Mensen willen altijd pareltjes van kasten, maar eens iets
> meer betalen voor een echte mooie (zoals ik indertijd gedaan
> heb bij de aanschaf van m'n CV want ik hoor jullie al komen)
> dat kan niet .
Er is natuurlijk wel een verschil tussen inkoop en verkoop. En je hebt zoiets als een gangbare prijs.
Als je er nu vanuit gaat dat jij een Indy hebt gekocht voor Hfl 1600 (ja, guldentjes nog! En ik ken iemand die hem daarvoor heeft gekocht….) en je weet dat er nu veel meer voor wordt gegeven, vraag je dan ook Hfl 1600? Dat denk ik niet, je vraagt gewoon wat er voor staat. Anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Maar nu de andere kant op: je betaalt te veel, de gangbare prijs zakt, en toch wil je er niet op inschieten.
Een beetje krom. Maar je kan er geluk mee hebben.
In ieder geval succes gewenst.
Lol !
't Blijven rare vogels hé de flipperaars….
Ten eerste heb ik mijn CV niet teveel betaald, dat was gewoon de prijs in those day's .
Ten tweede zie ik hier op een voor mij volkomen vreemde site staan dat een CV in theorie 4000 Euro *kan* waard zijn, mijn moeder zou er persoonlijk nog geen 4 Euro willen aan geven, maar iemand anders waarschijnlijk wel .
Ten derde MM's gaan vlotjes 5 a 6000 Euro (MM is CV niet, weet ik) waar zit je dan met je theorie over de nieuwe Stern pins ??
Ten vierde is een Stern nog altijd geen Williams .
Ten vijfde ben ik vergeten en
Ten zesde de flipper staat hier en hoewel het spelen mij tegenwoordig een beetje verveelt staat de kast hier eigenlijk best wel goed, 't is gewoon een kwestie van nog een paar maand, jaar te wachten tot wanneer iedereen een CV voor 3500 Euro een koopje zal vinden en die die er dan het eerst mee weg was heeft toch maar mooi een pareltje staan .
Even goede vrienden !!
Maar de tijd dat een MM vlotjes 5 a 6 duizend Euro opbracht ligt ook al weer achter ons.
Hooguit 4500 Euro voor een mooie.
En dan zal je nog wel moeten leuren omdat door de economische teruggang mensen hun geld in de knip houden.
Je krijgt dan waarschijnlijk allemaal dromers aan de deur die hem voor een schijntje willen kopen.
Andre
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?