Problemen met kast

  • Hans (Flipperwinkel.NL)

    In GODSNAAM niet nee.

    Alleen met TIG laswerk krijg je zoiets netjes.

    En wij nemen GEEN laswerk meer aan wat al MIG of CO2 gelast is omdat we dan uren kunnen gaan puinruimen.

  • Active-Pinball

    In dit geval kan dat zondermeer heel goed, het onderdeel zit namelijk uit het zicht onder het speelveld om te beginnen !!!!

    Daarbij moet je natuurlijk ook wel om kunnen gaan met een Co2 lasapparaat en dan zijn er heel erg goede en goed ogende resultaten mee te behalen !!!

    Je hebt namelijk lassers en bakkers !!!

  • Aeneas

    spelregels van zowat alle flippers vind je op www.ipdb.org (zoeken op kast)

    of op www.pinball.org

  • flipper

    Hans (Flipperwinkel.NL) schreef:

    >

    > In GODSNAAM niet nee.

    >

    > Alleen met TIG laswerk krijg je zoiets netjes.

    > En wij nemen GEEN laswerk meer aan wat al MIG of CO2 gelast

    > is omdat we dan uren kunnen gaan puinruimen.

    Een bakker met een TIG is nog slechter dan een ervaren lasser met CO2 of MIG.

    Lassen is een kunst en dit doe je niet enkel met het juiste gereedschap!!!!!!!!!!!!!

    Ervaring, ervaring en nog eens ervaring en geloof mij er zijn heel veel bakkers maar weinig goede lassers.

  • Pistier

    Jongens,

    Maak je niet te druk ;-) Er zat een stekkertje los en nu doet ie het weer. Ben alleen bang dat als er een keer echt iets uitvalt of stuk gaat, ik aan de goden overgeleverd ben. Wat een draden en aansluitingen. :-)

    In ieder geval bedankt.

    John

    PS: Er worden nog wel af en toe twee ballen gegeven, maar daar kan ik nog wel mee leven.

  • epping

    leuk als je helemaal in je spel zit en je krijgt er ineens een bal bij

    loopt de ene bal weg stopt het spel en krijg je de volgende bal,de extra bal verdwijnt dan ook waardoor je kast in de war raakt

    dus gewoon maken

    dat flippert ook een stuk lekkerder

  • Pistier

    Dat begrijp ik, maar ik heb niet de kennis om dit zelf op te lossen. Laat ik liever iemand naar kijken die er verstand van heeft..

    John

  • maurice

    Stuur mij een email met je adres en telefoonnummer en indien gewenst kom ik een keer langs om de kast weer in orde te maken. De storing moet normaal gesproken binnen 30 minuten te verhelpen zijn. Kosten voor deze reparatie: dat hangt voor een groot gedeelte af van de ontvangst van de kasteigenaar en het feit of er nadat de kast gemaakt is er nog even gespeeld kan worden…. Normaal gesproken, erg weinig kosten.

    m.v.g.

    Maurice

    maurice_schouten@hotmail.com

  • Hans (Flipperwinkel.NL)

    Hmmmm.

    Das wel een aparte manier van rekenen :D:D:D:D

  • harrie

    ik heb een  big hurt  flipperkast  hij schiet de bal niet automaties af heeft de kracht niet en wel als ik de schiet trekstaaf naar achter trek . dan heeft hij geen last van de trekschietsttaaf en kan hij het wel . moet ik dat de trekschiet staaf afstellen of hoe kan het dat hij het zo zelf niet lukt .. en nog een vraag bal blijft vast liggen rechts boven in schiet en gaat hij onder schuin naar beneden maar komt er dan niet er meer uit . en hoe reset ik de scoren . en heeft iemande de handleiding er van