Cows?

• Robert

Cows

Like most Williams games, there's a cow in No Fear. If you get a high score and enter the initials MOO, Skull will say “Moooo!” after you get the credit(s) from the high score.

Iemand dit al geprobeerd bij een No Fear wat gebeurt er dan?

Krijg je dan allemaal gratis credits?

Laat even weten.

Robert

• Webmaster www.fruity.nl

Je krijgt precies wat er staat. De vrije spelen voor een High score en de skull zegt MOO

Een Johnny Mnemonic zegt tenminste MOO als je niet speelt en een flipperknop indrukt. Kan je toch nog met je normale initialen de Highscore in als je een koetje wilt horen! :)

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Er gebeurt wat daar staat.

• epping

in een fire zit ook een cow :-)

• Robert

Dus je krijgt gratis credits tot dat je de high score op nieuw hebt verbroken?

• Richard

Het schijnt dat elke kast vanaf Machine ergens (in het geluid, of artwork, of display) een koe moet hebben.

• Webmaster www.fruity.nl

Ja, je krijgt oneindig veel credits totdat de highscore verbeterd is. Als het binnen 100 spelletjes nog niet lukt dat springt het deurtje open en springen alle muntjes eruit. Pffff…

• Robert

Ja, weet ik toch veel sjonge.

:S:S:S:S:S

Ik probeer het wel even als ik het nog kan verbeteren ;)

Mvg Robert

• Moooooooooh

Voorzichtig hoor,

Als je teveel credits tegelijkertijd krijgt kan het voorkomen dat er koeien uit de kast komen.

Immers, in de Williams fabriek hebben ze ze er wel ooit ingestopt, ze zijn tot op vandaag de dag kwijt maar ooit…ooit…..

• Marijke

Moooooooooh schreef:

>

> Voorzichtig hoor,

> Als je teveel credits tegelijkertijd krijgt kan het voorkomen

> dat er koeien uit de kast komen.

>

> Immers, in de Williams fabriek hebben ze ze er wel ooit

> ingestopt, ze zijn tot op vandaag de dag kwijt maar

> ooit…ooit…..

Dikbillen hoop ik:)