motor R2D2 Star Wars (Data East)

• Edwin

Even een vraagje over de motor van R2D2 in de kast van Star Wars van Data East.

bij mij beweegt R2D2 als de bal omhoog geschoten wordt maar nu heb ikgelezen dat R2D2 met als de Death Star moet draaien, is dit zo????

tips zijn welkom.

• Webmaster www.fruity.nl

R2D2 draait altijd. Daarnaast hupt hij als er een bal onderlangsgaat en tijdens de R2D2 en SUPER R2D2 mode.

• epping

dat zijn dure motortjes om te vervangen

• Edwin

da's mooi balen. ik heb net de Death Star motor vervangen, deze was al 99 euro de R2D2 motor kost 75 euro.

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten met demonteren.

alvast bedankt

• epping

volgens mij zijn er ook vervangende motors te krijgen bij conrad

• Edwin

ik heb vanmiddag een nieuwe motor gehaald bij The Wizzard in Bunschoten. Hij zit er net in en draait weer op volle toeren.

Ik ben niet zo'n technicus om er een ander soort motor in te bouwen, het was wel duur maar nu heb ik alles weer werkend en orgineel.

bedankt voor de tips

• epping

nee de motortjes zijn het zelfde alleen goedkoper

• tarkan

meestal is het tandwieltje in het motortje kapot een goede klokken maker kan dit vervangen .

ik heb zelf een nieuw tandwieltje nagemaakt van een borgring ( revet ) , gewoon op elkaar leggen (een druppel seconden lijm ertussen )en dan met een klein vijltje voorzichtig vijlen werkt perfect .

dan tussen de bankschroef weer in elkaar persen .

• Robert

Veel flipper plezier Edwin

Om geflipt van te worden :P:P