embryon onderdelen

• frans

hallo, op de één of andere manier kent marktplaats niet het verschil tussen de prijs voor een speelveld en een volledige kast, dus dan maar even hier proberen;

ik ben op zoek voor een mooi of zeer mooi (ja, een mens mag dromen he) speelveld met plastics voor een embryon flipperkast?

ik hoor het wel;

trouwens, weet iemand hoe marktplaats zijn instellingen van boven of onder de 200 euro grens hanteert ?

greetz

frans

• niko

Biedt iemand 200 euro op jouw (gratis geplaatste) aanbodadvertentie, dan haalt de veegrobot van Marktplaats jouw advertentie binnen een kwartiertje van de digitale snelweg af. Zónder waarschuwing vooraf.

Beoordeelt iemand bij Marktplaats jouw aanbod op “méér dan 200 euro” terwijl je hem tóch gratis hebt geplaatst, dan is binnen een half uurtje weg.

Althans, dat zijn mijn ervaringen.

Niko

• frans

hallo niko,

klopt, maar waar baseert marktplaats zich op?

soms zie je superzeldzame dingen staan voor een habbekrats, en soms plaats er iemand een kast op, waarvan hij of zij de waarde helemaal niet kent, en besluiten zij zomaar dat die kast meer moet opbrengen?

begrijpen wie begrijpen kan…

• andre

Je kunt dan een digitaal formulier invullen en vragen waarom ze hem er af halen.

Maar bespaar je de moeite.

Je krijgt nooit antwoord!

• Webmaster www.fruity.nl

Inderdaad, je krijgt nooit antwoord! Het zijn een stelletje monopolisten, nog erger dan UPC, NUON of wie dan ook.

Ze zijn zelfs in staat om een advertentie weg te halen waarvoor betaald is. Ze verwijzen dan naar de voorwaarden, maar daar is dan geen enkele reden te vinden waarom de advertentie ‘verboden’ was volgens hun regels.

3x mailen etc. en geen antwoord. Ondertussen is er wel 6 Euro afgeschreven voor de advertentiekosten.

Je krijgt dus niet eens de gelegenheid om je advertentie aan te passen of ergens anders voor te gebruiken.

Oplichterij lijkt het wel…Die gasten moeten eens aangepakt worden.. Wie opent er een Marktplaats klachten site? :)

• Aeneas

tsja, gewoon niet meer op hun site verkopen en naar ergens anders trekken..

er zijn nog gelijkaardige sites, althans in Belgie, dus ik vermoed in nederland ook

bv kapaza.be en 2dehands.be

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Wie wil kan en mag bij mij gratis en voor niets zijn kasten aanbieden op het forum.

Voor de sectie handel hoef je je zelfs niet aan te melden.

http://www.shootmagain.nl , op de link in de rechteronderhoek klikken.

Trouwens,

ook HIER kun je je kast aanbieden of om een kast vragen.

Zolang het om particuliere verkoop gaat is dat geen probleem.

• Michel

Als je ziet in welk hoog tempo er kasten aangeboden worden is het hier denk ik niet wenselijk

Een kastje zo nu en dan is prima natuurlijk.

Zeker hopeloze baggerkasten waar 100 keer de marktprijs voor wordt gevraagd.

Kun je nog eens een geintje mee uithalen

Michel