indiana jones

• hans

Beste mensen,

ik ben in het bezit van een Indiana Jones waarvan de gouden ramps héél erg vuil zijn. Ik heb reeds geprobeerd om een stukje zuiver te maken met poets die absoluut niet agressief is nml polacid. Het probleem is dat de “gouden” laag er af gaat.

Is er iemand die mij hierover een goede tip kan geven of in het ergste geval een adres heeft om deze spullen opnieuw te laten “vergullen”

Alvast bedankt voor de reacties

mvg

Hans

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Afwasmachine.

Mocht de goudlaag op een of andere manier zijn aangetast en er echt helemaal afgaan dan nog geen paniek.

Gewoon opnieuw laten verschromen (in goudkleur).

• Luc Lemmens

Correctie: vermessingen heet dat

• Hans

Beste Hans,

Naar lang wikken en wegen en zoeken naar eventuele tips op diverse forums, heb ik, gezien de weinige reacties besloten om de ramps maar in de vaatwasser te stoppen !!!!!

NOOIT DOEN MET GOUDEN RAMPS

Ervaring rijker en een illusie armer ik ben nu in het bezit van mooi zo goed als zuivere roestvrij stalen ramps.

Heeft er iemand een adres in de buurt van Limburg of Noord Brabant waar ik mijn ramps opnieuw kan laten “vermessingen”

Geliev reacties van mensen die er verstand van hebben.

bvd

Hans

• Jan

Mocht je een goed en niet al te duur adres vinden, dan wil ik graag met je mee doen, om de prijs eventueel te kunnen drukken. Ik wil alles van mijn IJ opnieuw laten vermessingen (incl. side rails en lockdown bar, en misschien de poten). Aangezien ik ook in Limburg woon, is dit misschien weg een aardig idee.

Meer gegadigden?

Groetjes,

Jan