Geldbak

• richard

Wie van jullie kan mij helpen aan een geldbak voor mijn Gilligans Island heb er al verschillende gezien maar niet met de goeie maat

De bak moet zijn 25cm diep 27cm breed en nu komt het 8cm maximaal 8,5 centimeter hoog anders kan namelijk mijn deur niet meer dicht.

• danny

ik denk dat ik er één heb . het is een zwart plastieken bak die je vooran kan opendoen. als je wil neem ik er wel foto's van.hij is 8,5 cm hoog.de andere die ik heb zijn 9 cm.

• richard

Bedankt Danny maar deze is ook niet goed, die ik moet hebben is er een met een metalen bovenkant die je eraf kunt schuiven.

Of de bak ook van metaal is weet ik niet heb er wel een foto van via ipdb maar kan niet zien of de bak van ijzer is of van kunstof.

De bak die jij hebt liggen die heb ik hier ook een en die past echt niet hij moet echt dichter bij de acht centimeter zitten als bij de 8.5 centimeter

• paul

Plastic bakken, aan de voorzijde met een schuinoplopende bodem, en met een metalen schuifdeksel met 3 rechthoekige gaten erin voor de muntjes.

hoogte 8.7 cm breedte 26.7 en diepte 25,6cm

Die heb ik verschillende liggen

• richard

Hoi Paul

Die hoogte die is niet goed als ik er een bak van 8,5 of 8,7 cm inzet krijg ik de deur niet meer dicht

Dus schijnbaar hebben ze in "91 een andere hoogte van bak gehad in de Gilligans Island

Die bakken die jij hebt die heb ik ook en ze passen wel in de Batman Forever en in de Frankenstein maar niet in de Gilligans Island

ik heb ook nog een bak liggen en die komt uit een IJ maar ook hier is hij te hoog om de deur nog dicht te doen,en je zou toch denken dat een Williams bak moet passen in een Bally

Nou niet dus