welke kast ?

• joran

ik zoek me een nieuwe kast te kopen , nu heb ik 2 keuzes

thatre of magic en totan !

welke van de 2 is de beste koop ?(afgezien van de prijs)

ik heb ze biede al eens bespeeld en vind ze beide leuk , maar moet er eentje kiezen!

welke kast heeft meer spel?

mvg joran

• pascal

theatre of magic, zonder twijfel !!!

• paul

TOM en TOTAN, zet ze langs elkaar en ze zijn eigenlijk gelijk.

Trunk en blauwe monster uit fles, ze hebben dezelfde functie, bal onder speelveld verstoppen

MAGNAsave en traliewerk bij de outlane, dezelfde balsavefunctie

De horizontale en verticale magneetring in beide flippers.

enz

Eigenlijk is alleen de lay-out en muziek anders

Voor mij is het de TOM, mijn all-time favourite, met zijn theatrale muziek ipv arabisch gepiep.

• pascal

paul, ik ben het niet met je eens.

het grote nadeel aan TOTAN is “make a wish”

je moet dus 7 modes uitspelen. als je een aantal keer tegen je lamp schiet krijg je lightning lamp en daarbij make a wish. hier kan je voor het juweel kiezen.

maw:schiet constant op de lamp, kies elke keer voor het juweel en je speelt de kast uit zonder één mode uit te spelen.

• Marijke

Pacalschrijft:maw:schiet constant op de lamp, kies elke keer voor het juweel en je speelt de kast uit zonder één mode uit te spelen.

Pascal, dit geldt voor meerder kasten TZ bijv.

Ik vind beide kasten leuk maar Tom heeft een te makkelijk eindspel.

Marijke

• pascal

marijke, bij TZ moet je elk deurpaneel starten. bij TOTAN kies je een juweel zonder de mode te spelen

• joran

wie heeft er nog een tom te koop ?

mvg joran

• Marijke

pascal schreef:

>

> marijke, bij TZ moet je elk deurpaneel starten. bij TOTAN

> kies je een juweel zonder de mode te spelen

Mee eens, maar als je een deurpaneel start van TZ hoef je mode niet te spelen. Je kunt doorgaan naar de volgend deurpaneel enz en zonder een enkele mode te spelen kun je eindspel spelen. Dus is er er op dat punt niet zoveel verschil.

Groetjes

Marijke

• pascal

ja marijke, maar zo zijn er veel kasten hoor waarbij je enkel de mode moet starten.

bij TOTAN kan je het eindspel halen zonder de modes te starten en altijd een juweel te kiezen bij make a wish na het spinnen van de lamp.

• Marijke

Point taken:):)

Duurde ff

Groetjes

Marijke