Display Party Zone doet vreemd

• Arjan

Hallo,

Onlangs een oude PZ gekocht. Display bij starten op zwart. Als hij een tijdje aanstaat wordt kun je af te toe iets lezen. Het lijkt erop alsof alle dots het doen want soms komen grote graphics voorbij en schijnt het display wel.

Wat is nu kapot, display driver board of display zelf. Ik heb het display in een TOM uitgeprobeert maar geeft geen sjoegem (zou dit wel moeten vraag ik me af).

Alle hulp is welkom. Er is geen kabelbreuk. Print van dot lijkt goed ook alle matrix contacten. Ik twijfel zelf aan het driver board, mee eens? En wat zou dan daarop niet goed zijn? Ik hoor het wel.

• Webmaster www.fruity.nl

Als het Display het ook niet in de TOM doet dan weet je vrijwel zeker dat ie kaduuk is, waarom zet je het display van de TOM niet eventjes in de PZ?

Heb je helemaal alles uitgesloten!

• Arjan

Waarom geeft het display als ik hem ff in de TOM zet dan helemaal geen leven?

Bij de Party Zone licht hij af en toe wel op. Telkens halve graphics maar gedurende het spel zijn wel alle dots een keer aan geweest. Da's vreemd niet? Kan het trouwens helemaal geen kwaad alsa ik het display van de TOM in de Party Zone zet? Ik wens niet dat het display van de TOM dadelijk ook zo raar doet.

• Lieven

Je display van de PZ is kapot. Dat is met bijna 100% zekerheid te zeggen.

Display is op, versleten.

Je zal bevestiging krijgen als je je TOM display eens in je PZ zet. Moet je geen schrik van hebben, er kan niks verkeerd gaan.

Greetz.

• Robert

Op marktplaats staan ze aangeboen voor 150,- er staan een paar op ik weet niet welke afmetingen ze hebben?

Robert

• Arjan

Met DMD van de TOM erin werkt het prima.

Ik ga op zoek naar een nieuwe DMD.

Helaas weer geld uitgeven…..

• gert

hahahaha nou dan moet je een andere hobby zoeken.

maar goed , het is toch balen.

sterkte groet gert

• Webmaster www.fruity.nl

haha, inderdaad, iedere paar maanden is er wel weer wat stuk aan een kast… Hoe meer flipperkasten je bezit, hoe meer je aan het sleutelen en geld uitgeven je bent.

Het is bij mij zelfs zo erg dat ik een takenlijstje in mijn gameroom heb hangen met de dingen die de komende week moeten gebeuren. Dat lijstje is niet leeg te krijgen! :)

• Richard

Dat soort lijstjes heb ik ook wel, maar het zijn vaak geen extreme dingen. Contactje bijbuigen, lampjes en flitsers vervangen oid, of andere dingen wat weinig/geen geld kost.

• max

nou lampjes en flashers zijn ook prijzig hoor tegenwoordig

of je moet sloopkasten hebben waar je ze uit kan halen