Het testmenuutje (T 16) leert me dat Switch 57 - Pos 2 Broken is (de drie andere switchen kunnen geopend en gesloten worden). Betekent dit dat de Opto vervangen moet worden? Verder lukt het niet de bal in de rechter gouden metalen ramp te spelen … deze ramp wordt afgesloten door een klepje dat normaal gezien door een spoel zal aangedreven worden … Dit klepje blijft steeds gesloten zodat de ramp niet gespeeld kan worden (dit is meteen de reden waarom de kast vrijdag bij het opzetten dat switch probleem op die ramp gaf … de switch kan gewoon niet werken vermits de bal er nooit overheen kan komen) … Een vriend van me rade me aan om eens de solenoid test te doen … dit lukt echter niet … ik kan wel in het testmenuutje gaan … de optie running aanklikken, maar dan gebeurt er helemaal niets, normaal dient men dan de beide middelste toetsen ingedrukt te houden om de test uit te voeren, op het scherm zie je dan dat de kast elke spoel nagaat, maar op het speelveld gebeurt er helemaal niets. Ook bv de test van de flashers lukt niet … hoe kan dit verholpen worden?
Dank aan allen!