Het gemak dient de mens:
FF opgezocht voor je:
Ik haal ze zelf bij de verkoper al uit elkaar. Anders past het niet in mijn auto.
Stekkers kopkast losmaken (ik volg de kabels vanuit de kabelboom en maak ze dan stuk voor stuk los met nummering, niet in het wilde weg kabels lostrekken want niet alle kabels lopen naar het speelveld toe), 2 kabelbundels in het kabinet terugstoppen. Kopkast losmaken. Veel kasten heb achterin het kabinet ook nog een stuk of 5 stekkers die losmoeten (zijn de kabinetbedrading stekkers). Speelveld eruit tillen met de bekabeling er aan vast.
“Leeg” kabinet naar boven, glasplaat, speelveld en de kopkast. Is gelijk een mooi moment om alles even goed schoon te maken en uit te zuigen.
Het kabinet zet ik rechtop op de trap en til deze trede voor trede omhoog, zo kan hij ook mooi meedraaien met de draaiing van de trap.
Kijk heel goed uit bij het lostrekken van stekkers! Vooral de GI (General Illumination) stekkers zijn vaak vastgebakken aan de print en voor je het weet trek je de hele zooi stuk. Wel gelijk een mooi moment om er nieuwe connectoren en stekkers op de solderen