Amai mannen, wat een discussie heb ik door mijn onwetendheid teweeggebracht ivm de hoogspanning Even een ander vraagje. Had problemen met de trunk in mijn nieuw gekochte TOM. Heb even onder het speelveld gekeken en jawel de bedrading die naar het binnenste van de trunk loopt (bedrading van twee stekkertjes) is volledig afgebroken. Kan dit zo maar of is er iets ergs aan de hand? Het betekent natuurlijk wel dat ik de bedrading moet herstellen waarvoor ik waarschijnlijk de hele trunk uit elkaar zal moeten halen. Liefst van al zou ik een bedrading in zijn geheel willen (dus niet zo maar even de afgebroken draden aan elkaar solderen). Weet iemand waar ik de bewuste twee stekkertjes kan vinden met een voldoende lange bedrading om het geheel in één stuk hersteld te krijgen? Kan men die stekkertjes kopen? of is er een manier om de oude stekkertjes te herbruiken met een nieuwe bedrading erop? Misschien is dit een zeer domme vraag … sorry dan voor de doorwinterde knutselaars … maar hoop echt wel van jullie te kunnen leren … Dank in ieder geval voor het posten van reacties!