Gezocht het beeldje van het mannetje aan de flipperkast van Hinz & Kunst.
http://www.gschenkle.de/ (voorbeeld)
ben schreef:
> mits het een echte Hintz is…..en niet 1 van de vele kopieen…..een hoge prijs..laat maar weten wat je in gedachten hebt.
> ok ok een letterje te veel..poeh das erg….maar voor een
> orginele HINZ (met de doos en dus het certificaat) reken maar
> op 150 euro…alles wat aangeboden wordt ZONDER doos(en
> certificaat) beschouw dat maar als orginele Russische
> namaakFlipje uit de Betuwe schreef:
Ik word misselijk van je prijsopdrijvende georeel.
Of wou je zeggen dat je serieus interesse had in dat beeldje?
En als de originele russische namaak er precies zo uitziet heb ik er weinig moeite mee, maar ik heb er nog nooit iets over gehoord/gelezen/gezien.
zal het nog 1x proberen uit te leggen.
Het is een beeldje van Hinz und Kunst(let vooral op kunst!!!), werden gelimiteerd gemaakt met geen re-run.Verkoop prijs was E 79,–. Oplage is totaal uitverkocht.
Zoals de naam al zegt is het een kunst object , en met kust is het geval dat die
dingen als ze schaars worden geld kosten.Nu krijg ik het verwijt dat ik prijzen opdrijf(??), zoek eens op internet en je zal zien dat er bv vorig jaar 1 is verkocht via het duitse forum(prijs 229,–).Ik heb met eigen ogen gezien op de verzamelbeurs in utrecht dat er Polen zijn die imitatie Hinz verkopen( min alle kenmerken die het een echte Hinz maken).En Ja meneer David, ik ben verzamelaar van minatuur flippers, en wanneer mij het beeldje met doos en certificaat aanbied geef ik daar grof geld voor.Dat jij voor een dubbeltje een echte Hinz wil……….succes dan.
Wanneer je over echt duur praat(en ooit zal ik hem ook hebben in mijn collectie):
http://www.yatego.com/online-shop/p_417912985fba3_4152d0ca962a63.0_joe-bar-team-ensemble-flipper.htm?sid=3Y1100546093Yb7c6f7b2f54f86dbadf
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?