TFTC Swith

• Stefke

Ik ben op zoek een switch voor de ball-through van mijn DE TFTC referentie 180-5119-00 (DE referentie). Maar kan deze niet vinden… kan ik eventueel een andere switch gebruiken? En zo ja welke referentie heeft deze dan?

Ik ben ook op zoek naar een gate assembly (referentie 500-5658-00) heeft er iemand een idee waar ik deze kan vinden?

Alvast bedankt voor jullie hulp

• henkie schippers

probeer het eens bij hans BALK.

hij is wel duur ,maar zijn onderdelen zijn ingestraald door

KLAZIEN UUT ZALK.

anders gewoon even naar WIZARD in bunschoten.

• Richard

`Wizard is het goedkoopste ermee hij kost 5,15 euro

andere referentienr:180-5028-01 of Williams 5647-12073-6

Voor een gate assembly zal ik even kijken of ik iets weet of misschien wel zelf heb liggen

Je hoort nog van me

• Richard

`Welke kast is het trouwens?

• Richard

Heb het al gevonden Stefke het is een Tales From The Crypt ga kijken of ik er een heb liggen morgen

• Stefke

Welke diode moet hier dan op?Richard schreef:

>

> `Wizard is het goedkoopste ermee hij kost 5,15 euro

> andere referentienr:180-5028-01 of Williams 5647-12073-6

> Voor een gate assembly zal ik even kijken of ik iets weet of

> misschien wel zelf heb liggen

> Je hoort nog van me

• Richard

IN 4001 , IN 4004 , of IN 4007 kies maar uit ik zou zelf een van de laatste twee gebruiken .

Gate assembley kan ik je zelf niet aan helpen helaas, maar je mag mij een vraag stellen op flipperforum.xsbb.nl .

Dan stuur ik je een adres met Telefoonnummer van een collega die het waarschijnlijk wel heeft (althans dat hoop ik) je krijgt er ook de naam van zijn site bij.

• Richard

1N4001 is voor switches wel geschikt: hij kan tot 50V aan. Voor spoeltjes dus niet gebruiken. De andere 2 kunnen veel meer spanning aan en kun je ook voor spoeltjes gebruiken.