Is dit gewoon een indruk die ik heb of sla ik de nagel op de kop ???
Het is sinds kort dat we weer posts beginnen lezen van Henk Schippers. Blijkbaar is hij ontwaakt uit een hele lange winterslaap of uit een nooit eerder geziene roes.
Sinds Henk terug is, en volop aan het posten geslagen is, op gelijk welk flipperforum dan ook, laaien de gemoederen weer op. De sfeer krijgt een meer dan negatieve smaak en al iets te vaak worden mensen persoonlijk benaderd.
Henk, je bent waarschijnlijk een fantastisch technisch onderlegd flipperkenner. Spijtig dat je als sociaal mens niet kan slagen.
Er zijn waarschijnlijk een aantal mensen die zich achter jou zullen aansluiten. Echter de andere 95% flipperliefhebbers, die een gezellig forum wensen, heeft jou en die andere 5% niet echt nodig.
Het is misschien niet zo een slecht idee dat jullie je terugtrekken op dat nieuwe ongecensureerde forum, waar jullie dan op elkaar je gemoedstoestand kunnen uitwerken.
Laat die andere 95% gewoon lekker verder doen op hun forum, waar het zonder jou een hele lange tijd best gezellig is geweest.
Ik hoop hiermee een klein brandje te blussen… olie op het vuur doen is zeker niet mijn bedoeling. Ik post quasi nooit op dit forum, lees echter wel alles.