Juist of niet juist ??

• 1246

Is dit gewoon een indruk die ik heb of sla ik de nagel op de kop ???

Het is sinds kort dat we weer posts beginnen lezen van Henk Schippers. Blijkbaar is hij ontwaakt uit een hele lange winterslaap of uit een nooit eerder geziene roes.

Sinds Henk terug is, en volop aan het posten geslagen is, op gelijk welk flipperforum dan ook, laaien de gemoederen weer op. De sfeer krijgt een meer dan negatieve smaak en al iets te vaak worden mensen persoonlijk benaderd.

Henk, je bent waarschijnlijk een fantastisch technisch onderlegd flipperkenner. Spijtig dat je als sociaal mens niet kan slagen.

Er zijn waarschijnlijk een aantal mensen die zich achter jou zullen aansluiten. Echter de andere 95% flipperliefhebbers, die een gezellig forum wensen, heeft jou en die andere 5% niet echt nodig.

Het is misschien niet zo een slecht idee dat jullie je terugtrekken op dat nieuwe ongecensureerde forum, waar jullie dan op elkaar je gemoedstoestand kunnen uitwerken.

Laat die andere 95% gewoon lekker verder doen op hun forum, waar het zonder jou een hele lange tijd best gezellig is geweest.

Ik hoop hiermee een klein brandje te blussen… olie op het vuur doen is zeker niet mijn bedoeling. Ik post quasi nooit op dit forum, lees echter wel alles.

• Marijke

Hier sluit ik mij bij aan

Marijke

• Mel Appels

Waarom zeg je gewoon niet wie je bent eigenlijk ?

• Michel

Hi 1246 (vreemde naam trouwens)

Henk is inderdad met tussenpozen te bewonderen op dit forum. Hij brengt heel wat leven in de brouwerij, vaak met de nodige humor (hulde zover). Helaas gaat hij daarbij wel eens te ver en worden er personen beschadigd.

Hans is regelmatig te bewonderen op dit forum. Hij heeft de eigenschap om zo nu en dan bommetjes te laten vallen. Soms is dat leuk, maar meestal roept het vragen op of irriteerd het de personen in kwestie. Hans zal nooit toegeven dat hij fout zit of een onhandige uitspraak heeft gedaan. Met zijn enorme flipper-kennis is hij een hoge boom die dooor onhandige uitspraken nogal veel wind vangt. Dat is iets wat Hans nu nog niet begrijpt. Ik denk wel dat Hans soms onterecht in bescherming wordt genomen en dat zet kwaad bloed bij sommigen. Een open (technische) discussie is belangrijk, sorry kunnen zeggen wanneer je fout zit ook. Fouten maken is niet erg, we worden beoordeelt hoe we met onze fouten omgaan!

Met veel plezier lees ik adviezen van Henk en Hans (ik lees alles, maakt niet uit welke flipperkast). We hebben deze twee giganten allebei nodig, (en de andere kanjers op dit forum natuurlijk ook).

Ik denk dat we zullen moeten leren leven met de slechte eigenschappen van H & H en vooral profiteren van hun goede eigenschappen

Peace man!

Michel

• Marijke

Hear hear:):)

Mee eens

Marijke

• henk schippers

ik reageer ,soms een beetje fel,dat geef ik toe.

maar dat is 99 van de 100 gevallen een reactie die word uitgelokt door de zenuwtiklijer uit Arnhem.

gelukkig ben ik niet de enige die problemen heeft met deze man.

ik zal in het vervolg trachten de zieke man wat liefdevoller te behandelen.

wat het sociale betreft ,kom rustig eens langs een biertje drinken zoals reeds velen al gedaan hebben.

gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel.

• Michel

Je tekst lezend ben je nog helemaal de oude Henk. Je woordgebruik zenuwtiklijer en zieke man onderstrepen dat. Gelukkig is er ook zelfkennis (je geeft toe dat je soms een beetje fel reageert, mild uitgedrukt overigens).

Maar er is hoop, nee ik bedoel: Maar er is bier. Dat voorstel van je is OK, heb je ook al vaker gedaan trouwens. Ik denk inderdaad dat jullie eens goed om de tafel moeten bij een flipperevenement bijvoorbeeld. Krijgen jullie van mij allebei de eerste ronde kadoo! Er denk dat er nog wel meer sponsors zijn voor een toenaderings-drinkronde.

bier = peace

Michel

• 1246

Mijn naam wil ik niet geheim houden hoor…

Het is gewoon omdat ik bijna nooit post op dit forum dat mijn naam niet veel terzake doet.

Die “1246” is mijn lidnummer bij de NFV… en als jullie er een punt van maken zal ik in de volgende post mijn naam en emailadres erbij zetten.

Henk, ik weet best dat je een goed mens bent. Het gaat hem gewoon om de manier waarop je soms uit de hoek komt… In je berichtje hierboven spreek je alweer van zenuwtiklijer en ziek mens… dat is toch nergens voor nodig??

Dat biertje kom ik ooit wel eens drinken, dat beloof ik je. En het zal meer dan 1 biertje moeten zijn, want anders rij ik niet vanuit Belgie naar Wolvega.

Ik wou niemand persoonlijk aanvallen. Ik kwam gewoon tot de conclusie dat sinds je comeback de sfeer er niet op vooruit is gegaan, niettegenstaande de animo van jou, waar mensen met lof over spreken… Tracht daar iets aan te doen, want uit de nu nog weinige reacties hierboven zie ik dat ik blijkbaar niet de enige ben die er zo over denkt.

Ik heb deze topic doelbewust niet op de NFV site gepost.

• frits

Ik dacht dat het probleem zich al had opgelost omdat dhr. Balk een eigen forum heeft opgericht, dus ik begrijp het probleem niet .

Als hij hier blijft posten met zijn iritante opmerkingen dan is hij een ziek mens want dan kan hij waarschijnlijk niet zonder deze bevrediging.

Veel lezers van dit forum iriteren zich mateloos aan deze persoon maar laten dat niet blijken omdat je kan verwachten dat B er een hoop domme opmerkingen achteraan schrijft.

Het verschil met Henk S is dat je weet dat hij een topic maakt om de boel eens flink wakker te schudden,maar niet om iemand met goede bedoelingen af te zeiken.

Frits.

• henk schippers

jongens,ik zal mijn best doen de man uit Arnhem wat te “sparen” met mijn verhitte taalgebruik.

mocht het echter weer voorkomen dat ie een boel flauwekul hier op het forum uitkraamt , dan zal ik zeker mijn mening niet onder stoelen en banken en flippers schuiven .