Kent iemand deze ebayer?

• Daniel

Dag lieve mensen,

Ik ben op zoek naar de Simpsons Pinball Party. Heb al bij diverse bekende Nederlandse handelaren geprobeerd maar die kunnen hem niet meer nieuw uit de doos leveren. Op ebay ben ik er echter wel een tegengekomen uit de productie-lijn van 2005. Maar ik vind ebay eigenlijk maar niks als het om zo'n fors bedrag gaat. Weet iemand of de volgende verkoper betrouwbaar is?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=13721&item=6174916729&rd=1&ssPageName=WD1V

Dankjewel voor de reacties.

• pascal

dany derouck had een TSPP te koop, maar ik weet niet of hij hem nog heeft, zijn email is chantal.coudre@belgacom.net

ik denk dat leon daar zijn LOTR heeft gekocht, leon zijn emailadres vind je op zijn site http://www.flipper-pinball-fan.be/

ikzelf heb ook een TSPP zie www.flipperfarm.be maar ik verkoop hem niet, hij is HUO :-)

• pascal

ik bedoel dus dat leon zijn LOTR gekocht heeft bij die nederlander vanop ebay

• Active Pinball Paul

Dat adres is O.K.

Grtz Paul

• Pinball Pro

Hoi Daniel,

Zoals Paul al aangaf, dat adres is een betrouwbaar adres. Geen probleem dus, neem maar even contact met hem op via Ebay-mail…

Groeten Tom

• Daniel

Dankjewel jongens, ik zal eens contact opnemen met de verkoper. Ik ben nog altijd een beetje huiverig, maar wil per sé een nieuwe kast hebben en in Duitsland vragen ze ruim 700 euro meer (flipperking?).

Mvg.

Daniel

• Albert

Je kan ook aan de feedback van de verkoper zien dat hij 77 positieve beoordelingen heeft en geen negatieve. dan zit het in de regel wel geod.

Ik neem toch aan dat je de flipper zelf gaat ophalen en dan ook bij ontvangst betaald.

Lijkt mij dat er dan niet veel mis kan gaan.

• Daniel

Ik heb zelf geen geschikt vervoermiddel om de kast te gaan halen, maar het lijkt me achteraf gezien toch wel verstandig om dat op de een of andere manier te regelen. Als ik niet op de veiling bied kan ik wachten tot de kast ‘in voorraad’ is, maar dan betaal ik wel wat meer. Ik speel het maar op safe en wacht tot de kast er daadwerkelijk klaarstaat om opgehaald te worden.

Nogmaals veel dank voor de tips.

• Jack

Ok bedankt Tom en Paul voor de positieve reacties hier.

Spreek jullie later nog wel.

Ter informatie aan Daniel.

Ik zou je adviseren een aanbetaling van €500 te doen zoals ik je

ook al in de emails adviseerde.

Wij houden dan de TSPP voor jouw gereserveerd.

De productie is vandaag gestopt bij Stern en dit zal de laatste run zijn.

Van de kasten die binnen komen is er nu nog maar 1 over.

Dus beslis snel.

Grtz Jack

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Stern bouwt iedere flipperkast opnieuw zodra er een serie van tenminste 50 stuks kan worden gebouwd.

DE tspp, lotr,harley en elvis zullen dan ook waarschijnlijk nog vele jaren leverbaar blijven.