kabelboom vervangen?

• sam

Ik heb bij het vuil een flipper gevonden. het is een williams kast uit '89.

Helaas zijn alle kabels bij de kopkast rigoreus doorgeknipt om het cabinet en kopkast te scheiden.

Is het nu het slimst om alle draadjes weer aan elkaar te solderen of zou ik ook een andere kabelboom erin kunnen zetten?

• Webmaster www.fruity.nl

Ik zou alles netjes aan elkaar solderen. Das een hoop minder werk!

• Robert

Daar droom ik elke dag nog van… onderweg naar school kijken maar altijd tevergeefs!

Veel plezier Sam!

Robert

• sam

dankje. Haha, ja, ik ook wel hoor :) Gister was het grof vuil en ik had al tv meegenomen en dacht, ik zal nog eens een rondje fietsen. En toen lag ie daar ineens :)

Het is een Bally transporter, de kopplaat is weg, heeft iemand die heel toevallig nog een?

• Webmaster www.fruity.nl

Die kopplaat heb ik meegenomen! Wie heeft nog de rest van de kast voor me? :)

• Alex

Een transporter !! Wel een zeldzaam kastje..zat het spaceship er nog in ??

verkleurd misschien ? Ik heb de mijne bijna aan de praat, maar helaas niet langs de kant van de weg gevonden.. !

• Robert

Dat was dat fietsen dan wel waart Sam :)

ik vindt het opzich ook nog wel een mooi speelveld van de kast opzich…

hier in deze sloppewijken zal ik de enige wel zijn met een flipperkast :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Robert

• sam

Pfoe, wat een klus, ben nu aan de laatste draadjes bezig. de snoeren van het playfield waren op 2 plaatsen doorgeknipt :s Benieuwt wat ie gaa doen.

@fruity.nl

:) haha, you basterd!

@alex

Ik weet niet , fr spaceship is dat hele stuk plastic rechts in de hoek neem ik aan? Die zit er nog in ja. en met de verkleuring valt het mee, zal eens wat fototjes schieten.