website nieuw magazine online

• Aeneas

http://www.coinop-collector.be/

leuk boekje voor alle coinop liefhebbers dat meer dan flipperkasten alleen bespreekt..

• Frits.D

Wij hebben hier in Nederland al een soortgelijk blad nl.“Magische Machines”

Dus een bekentmaking op het Belgisch pinballforum is beter op zijn plek.

• undercover

Waarom mag dat hier niet besproken worden ?

Dus als er al een blad is mag er geen ander meer bij.

Vreemd ik dacht dat dit forum voor de liefhebber was, en die is juist gebaat bij wat meer informatie. Ik vind het juist goed er kunnen niet genoeg bladen zijn hoe meer hoe beter en des te meer informatie.dat is ook de reden dat ik lid ben.

• Frits.D

Misschien dat ik mijn eigen tekst verkeerd lees,maar waar staat dat het niet mag?

“mag geen ander blad bij” staat waar?

Als je een reactie wil geven,doe het dan met een voorbeeld wat de toegevoegde waarde is t.o.v bestaande info bladen.

• Aeneas

Magische Machines ken ik, ben ik zelf ook al lang abonnee van.

Het verschil is dat MM zich quasi enkel met electro-mechanische kasten bezig houdt.

Wij houden ons ook met de nieuwste machines bezig, beursbezoeken, nieuwe videokasten, enz. Dus inhoudelijk is er wel degelijk een verschil.

En ik heb het ook op deze site gezet omdat er meer dan genoeg belgen hier lezen en antwoorden. En Nederlanders mogen zich ook abonneren indien ze het willen.

• Frits.D

Hoi Aeneas,

Mijn reactie is niet negatief bedoelt,

maar als je wilt wordt je bedolven onder bladen,forum,s en websites

dus lijkt het mij moeilijk om je te onderscheiden.

Succes met je blad en site.

• Richard Baan

Mij lijkt het erg leuk. Ik ben ook lid van de NFV, maar dit blad kijkt net even verder dan alleen de flipperkast en gaat oa. ook over videospellen, waar ik ook in geinteresseerd ben. Ik heb me dan ook opgegeven.

• undercover

Inderdaad want bij de NFV is een videokast een vies woord .

en dan word je discusie of vraag gelijk verwijderd.

Ik denk ook dat het er bij hoort volgens mij hebben de meeste gamerooms toch ook wel een videokast staan.

Prima blad kijk al uit naar de volgende uitgave

• Robert

Ik heb een Photoplay GEHAD…

Ik vind een flipperkasten veel echter en leuker.. helaas ben ik vrijwel de enige (behalve de flipper fanaten) maar in de horeca zijn ze vrijwel verdwenen in plaats van een Flipper staat er nu een Photoplay vanwege de ruimte die een photoplayer in neemt en de ruimte die een flipper in neemt…

Robert