post time

• bart

hallo

ik heb af gelopen week een post time op gehaald en nu is mijn vraag hebben dezee een spelers nog wat waarde ?

mvg bart

• Aeneas

elke em heeft wel wat waarde

hoeveel hangt van de staat af.. mooie staat, werkend, gepoetst en gerubberd, toch een paar 100 euro

niet werkend, veel slijtage, … enkele 10-tallen euro voor onderdelen

kijk op ebay.be om een idee te krijgen van wat e-m's gaan, daar staan er elke week wel een paar te koop, zowel werkende als ongeteste

• andre

Deze Post Time flippers zijn niet echt zeldzaam. Je ziet ze regelmatig aangeboden worden.

Spel is ook niet zo bijzonder.

Ik heb er 10 jaar geleden 1 gehad en had moeite hem kwijt te raken toen ik hem een jaartje daarna weer verkocht.

Nu de markt voor mechanische flippers is ingestort denk ik dat ie zo'n € 150 opbrengt mits ie in goede staat is.

• Michel

Michel

• frans

hallo bart,

hoe dan ook; post time is een leuk kastje… probleem bij deze kasten is vaak de zeer gevoelige kopruit (vanboven rechts komt nogal schade voor door hitte van de lampjes)

mocht je ze willen restaureren en zoek je nog parts, laat maar even weten.

wil je ze verkopen, laat ook maar even weten.

trouwens; markt van de emkasten ingestort???

ik vind nog steeds niet gemakkelijk een fireball, four millions, nipp-it met grabber of wiz(z)ard onder de 500 euro; wat wel is… er is een enorm aanbod in de gangbare kasten die niet zo verzameld worden, en elke pinball-fabrikant heeft in haar gamma wel echte rotzooikasten zitten die niemand wil hebben… maar vergeet het niet… vroeger wou ook niemand die idiote grote jukeboxen met die vele lampjes en water-effectjes… en dat zware gewicht… verhalen van volledige vernielde opleggers vol kapelletjes zijn echt niet uit de lucht gegrepen hoor…

• bart

kasten repareren vind ik persoonlijk net zo leuk als het bespelen er van. ik sluit mij aan bij frans zijn mening over de ingestorte markt van de EM kasten ze weten anders wel de prijzen voor een echte classieker.

mvg bart

• andre

Fireball, Wizard en andere topstukken zijn inderdaad best wel duur.

Maar flippers als Fantastic, Honey, Space time etc. zijn in overvloed te krijgen omdat er niet zoveel mensen zijn die zo'n ding nog kunnen repareren, hoewel dat niet zo moeilijk is.

Maar helaas zijn de vorige eigenaren meestal beginners op flippergebied geweest die het speelveld nooit in de was hebben gezet en jaren met een roestige bal hebben gespeeld!