gottlieb hot shots

• bart

hallo ik heb een hot shots van gottlieb nu heeft deze een storing “tilt switch closed” ik heb alle tilt switchs indien mogelijk los gekoppeld op eentje na die onder het speelveld zit nu een stukje karton tussen zodat deze geen contact maakt. maar de storing blijft wie heeft er ervaring met gottlieb kasten of heeft deze kast gehad en kan mij vertellen wat ik moet doen. mvg bart

• Ronald Blom

Hallo Bart,

Klinkt misschien vervelend dit heb ik ook een keer gehad, dit kwam door een contact te willen bijstellen met de spanning aan.

Sluiting tussen een contact en een spanningslijn van een spoel en dit was einde driverboard, door (de) Wizard in Bunschoten verholpen, krijg je als e.m. sleutelaar je bezig te houden met zaken waar je (nog) geen verstand van hebt.

De tekst op de display was bijna hetzelfde alleen gaf deze volgens mij tiltswitch open, dit sloeg op de slamswitch bij de deur, deze moet dicht staan.

Misschien heb je er wat aan, uit je verhaal bleek niet of de kast ook nog gewerkt had, vandaar.

Succes,

Ronald Blom (beheerder van www.flipperkast.tk)

• bart

de kast is op gehaal den thuis aan gezet toen stond er alleen nog maar tilt switch closed heb gebeld met iemand van silverball uit den bosch die zeiden dat het aan ic z11 en/of u4 dus die ga ik een dezer dagen bestellen en hoop op een goed resultaat.

mvg bart