LOTR

• roel

Ik zit er aan te denken een LOTR aan te schaffen. Heb al e.e.a. gelezen over het spel, maar berichten zijn tegenstrijdig, wel/niet leuk en graag enkele meningen omtrent deze kast . Overigens heb ik altijd Bally/Williams kasten en hoe is het met de kwaliteit van deze stern

• pascal

ik heb een LOTR en ik vind de kast echt super!

maar de vraag is of jij hem ook super vind?

heb je hem al gespeeld?

even proberen kort samen te vatten:

- hij speelt zeer goed

- flippers voelen goed aan (bijna zo goed als wms, beter dan stern anno 2002)

- prachtig artwork

- prachtig geluid

- de flipppr speelt zeer vlot

- enorm veel te doen, als je iedere dag uren speelt zal je na enkel maanden nog niet alles hebben gezien.

- je moet hem proberen, dan zal je overtuigd zijn hoe goed hij wel is!

lees het rulesheet en je zal zien hoeveel spel erin zit. ik vind bvb dat “fellowship of the ring multiball” halen en uitspelen moeilijker is dan het halen en uitspelen van de stiff o meter bij scared stiff. en dan spreken we misschien over 5% van het volledige spelvan LOTR

het is een blijver!

pascal van www.flipperfarm.be (binnenkort korte uitleg van mijn LOTR op mijn site)

• roel

dank voor je uitvoerige bericht, ik heb er nl vorig jaar in parijs op gespeeld.

Maar waar o waar vind ik een GOEDE LOTR

• pascal

stefan kunnen heeft altijd recente sterns te koop.

• active-pin-paul

WWW.ACTIVE-PINBALL.NL

• Richard Baan

Ik vind hem gaaf.

Ik heb ook altijd Bally/Williams gehad.

Nu de lotr er bij: het is een uitdagend spel, er zit ontzettend veel in, en zeker een aanrader.

Kwalitatief vind ik hem minder dan een Williams, maar als er eens een switch stuk gaat kun je die altijd nog vervangen. Thuis zal dat toch niet supervaak zijn. Want hoe vaak speel je er thuis op in vergelijk met hoe vaak er in de speelhal op gespeeld wordt. Relatief weinig, dus daar kan hij echt wel tegen.

• Hans (www.flipperwinkel.NL)

Alle adviezen ten spijt, je zult ZELF moeten gaan uitproberen of de LOTR een leuke kast is.

IK vind 'm geweldig, dat weet trouwens heel NL al wel.

Richard vindt 'm ook geweldig (maar hij heeft dezelfde smaak ongeveer)

Ik heb echter al zat mensen meegemaakt die een LOTR kochten, meedrijvend op het enthousiasme van anderen, en 'm binnen enkele weken of soms zelfs dagen alweer wegdeden omdat ze er geen drol aanvonden.

Kortom, neem de tijd om er op te gaan spelen.

Offer er wat euro's aan en bedenk dat een exploitatiekast altijd minder is dan die van jezelf uiteindelijk zal zijn.

• Robert

Ik heb hem Bespeelt bij iemand thuis en in een speelhal in Scheveningen en EPC (Bij Hans :D).

Ik vind hem echt super leuk en echt een top geluid!

Bij scheveningen was de kast in klote conditie de ring was moeilijk haal baar echt jammer, ook de Striker Extreem was helemaal kapot die moet je echt NOOIT kopen alles was daar aan kapot zonde zonde zonde.

Als ik het geld voor een LOTR had dan had ik hem hier misschien al :)

Kort om TOP SPEL!

• Hans (Flipperwinkel.NL)

De volgende ReRun zal naar het zich laat aanzien in Feb.Maart. 2006 zijn.

• Patrick

Een rerun,zoek maar effe rond,meer dan genoeg gebrukikte lotr te koop,vooral in duitsland.

Men werkt daar met een zgn leaseplan,en de lotr zijn momenteel uitgeleased,elvis trouwens ook.