speluitleg The Sopranos

• René van Gool

Beste flippervrienden,

Reeds enige weken staat bij in de buurt The Sopranos wat ik helemaal te gek vind wat het is een hele leuke kast. Het enige waar ik niet uitkom is , hoe krijg je het rode lampje R.I.P. branden, want ik ben erg benieuwt wat je krijgt als je de BOSS haalt.

Vriendelijke groetjes René

• pascal

http://www.pinballnews.com/games/sopranos/index4.html

een echt rulesheet vind ik niet.

• Jack

Deze is makkelijk te halen, de 8 hoofdrol spelers winnen door;

Bij het begin van iedere bal de skilshot te halen en door

tijdens het spel R I P te laten branden in roll over lanes.

Dit is dus vrij simpel te halen.

Grtz Jack

• René

Dank je wel voor jullie reactie want het is me nu helemaal duidelijk. Het probleem zit hem in de kast afstelling of misschien progamma. Ik heb een spelletje gedaan met enkel en alleen maar R.I.P. aan te krijgen en bij de 64 ste keer gebeurde er nog niets. Ik heb het doorgeven aan de eigenaar en hoop dat hij op korte termijn nagekeken word want ik ben erg nieuwsgierig hoe het eindspel eruit ziet van deze waanzinnig leuke kast al voelen de flippers opzich van stern minder prettig dan van williams/bally.

Groetjes René

• Roger

Hoi Rene, waar ergens staat deze kast?

• René

Hoi Roger,

De Sopranos staat in coffeeshop de ‘bleu lagoon ’ en die bevind zich in de straat overtoom in Amsterdam.

Groetjes René

• Roger

@ Rene, thanxs Aken is toch een stukje dichterbij.

• Robert

Ik heb hem gespeelt in intalie op de camping…

leuk spel maar wist jij: met je rechter flipper in de boot kan schieten dat gaat de lock direct open waardoor je sneller multiball kan halen probeer maar eens.

Ik heb een mooie score dacht ik zelf gehaalt 7,4

en sta jij er al in?