Vergelijkpagina flipperwinkels

• Maarten

Hoi,

ik ben van plan om een soort prijsvergelijkingssite op te zetten voor flipperwinkels, met uiteraard de nodige uitbreidingen. Hier zal een hoop tijd in gaan zitten, en voor dat ik mezelf daar in ga gooien wil ik eerst even vragen of daar wel echt behoefte aan is, of dat jullie liever een ander soort site zien ontstaan.

Ik hoor het wel!

-Maarten

• henk s

liever een site met een forum.

prijsverschillen zul je toch altijd houden.

kijk maar naar de supermarkten.

en de gemiddelde internet klant kijkt toch wel goed in het rond.

bijkomend feit is service,veel mensen hebben hier best wat voor over.

kortom het blijft een verhaal van de wereld beroemde appels en peren.

groet henk schippers.

• Maarten

Uiteraard komt er ook een forum bij. Ik zat ook te denken aan het ‘raten’ van webshops, dat ze dus niet alleen beoordeeld worden op prijs. Ook zou je er je eigen flipperkast moeten kunnen verkopen, manuals downloaden, dat soort dingen. Maarja, dat heb ik natuurlijk niet 1-2-3 voor mekaar ;-)

• Frits.D

Ik ben het met Jan-Geart eens, gemak dient de mens.

Er zijn webwinkels die goedkope onderdelen hebben maar meestal heb je ook iets nodig wat alleen in een flipperonderdelen zaak te koop is dus is inclusief verzendkosten het de moeite niet om alles appart te bestellen.

Wat mischien een optie voor je is:

verzamel alle advertenties te koop staande flipperkasten in europa en breng die onder op je site. (wel een beetje bijhouden)

Geheid hoge kijkdichtheid en mogelijkheid om je reclametechnisch te laten sponsoren , forumpje erbij - ben jij voorlopig van de straat.

• sam

Dat lijkt me een goed idee, en dan misschien ook een archief met oude advertenties zodat je een beetje kan bijhouden wat de vraagprijs is en was.

• Frits.D

Even een toevoeging:

E-bay is natuurlijk een makkelijke prooi voor je site - zet de flipperkasten die te koop zijn in je te volgen objecten en je hebt als het afgelopen is de verkoop prijs

voeg hem op je website lijstje en we (de bezoekers) hebben een graadmeter.

Sommige duitse flipperverkopers kopen via een stroman hun eigen flippers op om een beetje populair te worden maar daar prik je als het bijhoudt snel doorheen.

• Hans (Flipperwinkel.NL)

probeer dit maar eens.

www.shootmagain.nl/prijslijst.htm

• Maarten

Nuttig, goede input! De domeinnaam is al binnen, nu nog de tijd om er wat nuttigs mee te doen ;)

Overigens liggen de verkoopprijzen via ebay misschien wat lager omdat er soms verzendkosten van 150-200 euro overheen komen. Of niet?

• Aeneas

Niet. Ik denk niet dat er iemand in de benelux een flipper met een transporteur laat verzenden..

in de USA misschien wel, maar als je als europese site de prijzen van de USA ook mee gaat opnemen dan ben je volgens mij verkeerd bezig..

• Maarten

Was ik ook niet van plan. Onderdelensites misschien, omdat het daar een stuk voordeliger kan uitvallen…