nieuwe onderwerpen site

• Ronald Blom

Ik beheer de site flipperkast.tk over e.m. flipperkasten en wilde bij deze vragen of mensen nog bepaalde onderwerpen behandeld wilden zien.

Laatste aanvulling is wetenswaardigheden en tips en trucs met betrekking tot het lock/hold relay.

Verder tips voor beginners en gevorderden (zie bovenstaande), maar ben een beetje zonder inspiratie op het moment.

Let wel(!) het gaat over elektro mechanische kasten en niet over elektronische kasten, daar is op pinball.startpagina.nl al genoeg over te vinden.

En meteen de vraag of iemand een (betaalbare) site weet zonder de hinderlijke banners.

• Mark van der Gugten

Voor het hosten van je site zou je de Linux-pakketten van Denit (http://www.denit.net/) eens kunnen bekijken. Je krijgt daar veel mogelijkheden voor een redelijke prijs. Veel opties en alles handig online te beheren. Zelf heb ik als proef een aantal sites hier ondergebracht (bijvoorbeeld www.pinballeurope.org) en het bevalt goed. Voor een erg zware sites zou ik voor andere aanbieders kiezen.

N.B. ik geef slechts mijn ervaringen weer en heb geen relatie met welke hosting-aanbieder dan ook. Voor meer informatie of advies kun je altijd even mailen.

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Omdat ik de Google toolbar gebruik heb ik geen enkele last van pop ups.

Een idee voor velen dus om dat ook te installeren.

Misschien nog een adviesje.

De gebruikte randafbeeldingen zijn op zich best leuk maar maken de pagina's erg druk en daardoor lastig leesbaar.

probeer wat rust te scheppen zodat de lezers er ook op hun gemakje voor blijven zitten.