Beetje flipperen, maar waar?

• sammieb

Soms heb ik ineens zin om wat te gaan flipperen en er zijn nog zoveel kasten die ik niet of naulijks gespeelt heb. Weet iemand ergens waar veel flippers staan en waar je ze ook een beetje uitgebreid kan spelen en testen? (bij winkels vinnik altijd zo lullig omdat ik waarschijnlijk toch ergens anders ga kopen) Ik vind het dus niet erg om 50 cent per credit te betalen.

Bij Haarlem las ik dat er zoiets was (http://www.pinballmagic.nl). Weet iemand zoiets in de buurt van Den Haag?

• multiballs

kijk eens op de site van de nfv,

www.nfvpinball.nl

en dan bij flipperen,

daar kun je per locatie plaats zien welke kasten er zijn,

en waar ze staan……

voorproefje sgravenhage…..

Coffeeshop Meneer Jansen

Bilderdijkstraat 8

Flipperkast(en):

Star Wars

Laatst gewijzigd op 16 Maart 2004

Plattegrond dagelijks open van ongeveer 11.00 tot 24.00

De Paramyte

Piet Heinstraat 97

Flipperkast(en):

Bram Stoker's Dracula

Laatst gewijzigd op 10 Mei 2004

Plattegrond 3 ballen per spel, 50 cent per spel. De kast is een drama. Als je de bal afschiet krijg je er twee, wanneer er 1 verdwijnt is de bal afgelopen. Publiek probeer eerst je biertje op te zuipen en even later werd hetzelfde biertje omver gegooid zonder dat er een nieuwe werd aangeboden. Lamme flippers, helft GI uitgevallen, geluid 0. Waarom speel ik hier eigenlijk? Ik heb de kast thuis staan… Hopelijk binnenkort wissel van kast en tegen beter weten in een wat helderder en socialer publiek.

Een Turks koffiehuis

Jan Blankenstraat

Flipperkast(en):

The Lord Of The Rings

Laatst gewijzigd op 16 Februari 2004 Kast alleen van buiten gezien, maar hij staat er echt. Open tot ongeveer 23.00 uur. De Jan Blankenstraat is vlakbij station Hollands Spoor.

Florencia (ijssalon)

Torenstraat 55

Flipperkast(en):

Revenge From Mars

Laatst gewijzigd op 22 April 2004

Plattegrond 3 ballen per spel E0.50

Sociteit Down Under

Ruinerwoldstraat 79

Flipperkast(en):

Baywatch

Laatst gewijzigd op 1 Mei 2005

Plattegrond 0,50 1 spel / 1,00 3 spellen / 2,00 6 spellen. Kast is goed onderhouden, speelt goed, en gezellige sfeer in de tent

Sporthalkantine Zuidhaghe

Melis Stokelaan 1201

Flipperkast(en):

Scared Stiff

Laatst gewijzigd op 13 Oktober 2004

Plattegrond 3 ballen per spel. Inworp 50 eurocent. Kast werkt perfect.

• Marijke

In de Passage te Scheveningen, maar dat zul je wel weten.

Marijke

• henkie schippers

bij gerrit zalm op het ministerie van financieen ha ha ha.

• sammieb

Haha :) maar ik hoorde dat ie tegenwoordig op ‘online game’ was overgestapt, dus dat is ook maar net hoe de wind waait…

Op de nfv site had ik ook gezien ja, maar veel van de flippers bleken weg te zijn :( in delft iniedergeval. In scheveningen staat nu nog 1tje. een harley davidson. Ook leuk in scheveningen is het schateiland, het huisje naast het restaurant op de pier. Alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat :)

• multiballs

mischien een tip voor je,

help de nfv met de lijst up to date te houden,

en mail je bevindingen,

zodat ze in de lijst verwerkt kunnen worden….

• The Shadow

Scheveningen Fun land

Des tijds een Lord of the Rings en een striker extreme

Staat lord of the rings : Ring moeilijk te halen zodat je de mode niet kan starten.

Striker extreme kan je zo een paar uur op spelen zonder dat je punten hebt continu vast BAGGER DING

Robert