Bally Rockmakers defecte flipper

• Frank

Ik kan een Bally Rockmakers kast kopen in redelijke staat, alleen de linker flipper werkt niet meer. Is dit een groot gebrek of redelijk makkelijk te repareren?

• multiballs

meestal zijn dat de grootste storingen niet,

als je een beetje handig bent tenminste,

kijk wel alle printen eerst goed na…..

en als de draden er allemaal wel een beetje inhangen….

• Frank

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Heb jij enig idee waar ik evt. een manual en schema's zou kunnen krijgen/kopen? Ze vragen 150 euro voor deze kast, is dit een redelijke prijs ?

grt, Frank

• multiballs

150 euro vind ik op zich niet zoveel…

maar dan moet het speelveld geen slijtage plekken hebben….

je kunt altijd een advertentie zetten op marktplaats voor een manual gezocht…

of…..

• kim

Voor de manual kan je ook eens bij deze link kijken:

http://www.flipperspill.com/

Klik op “pinball manuals”

groeten, Kim

• Ronald Blom

Rockmakers is een e.m. kast, de spoelen dus ook flipperspoelen zijn via de onderdelenhandel goed te verkrijgen, markeer de draden goed voordat je ze weer aansluit.

Rockmakers heeft vaak een slechte buitenkast en is meestal overgeschilderd, op zich dan niet zo erg als het maar hetzelfde is als het origineel.

Let vooral op de tellerkastruit, deze kan behoorlijk beschadigd zijn en dan kan je de kast beter laten staan, bijna onmogelijk om aan een gaaf exemplaar tegen een redelijke prijs te komen.

Speel voor aanschaf alle vier de spelers door en druk dan op de startknop, meeste fouten heb je bij deze reset, als dit goed gaat valt het met de rest meestal ook wel mee.