Big Guns

• Patrick Kriek

Allen,

Ik heb net een Big Guns in huis gehaald, maar daar zit nog wat werk aan, leuk!!

Ik heb twee vragen, de eerste gaat over het geluid, de stemmen dan. Als je bijvoorbeeld de trollen omschiet hoor je alleen een hoop herrie, niet echt een stem dus. Ook als je de kings chamber bereikt, hoor je alleen “Attack” terwijl ik dacht dat het moest zijn “attack kings chamber”

ik vermoed dat Eprom 21 defect is. Maar hoe kan ik dat zeker weten? Als ik de sound test doe, geeft hij geen fouten.

Tweede vraag heeft te maken met het linker “Gun” als daar een bal inkomt, wordt deze er direct weer uitgeschoten, tevens wordt er een nieuwe klaar gelegd. Op dat moment speel je met twee ballen. Volgens mij moet hij de bal “locken” in het linker gun. De rechter “gun” werkt wel zoals je zou verwachten. Deze houdt de bal dus vast. Iemand een idee hoe ik dat moet aanpakken??

alvast bedankt voor de suggesties

• Cowardly the Scary Little Dog

Lijkt mij meer een probleem in de aansturing ofwel software van de kast.

Heb geen idee of dat Eprom 21 is :D

Een sound test komt volgens mij alleen maar uit de sound chip die is dus goed. De aansturing gaat alleen fout.

• Hans Balk (Shoot \'M Again)

Kletskoek

De kast heeft de fabriek OOK met de alleroudste softwareversie werkend verlaten

Dus een switchmatrixfout