erg zielig interview met g j de vries

• barry32

http://www.volkskrant.nl/static/video/ombouw.html?clipID=5006&categoryID=500

bekijk het volgende filmpje maar eens

hoe heette dat kampioensschap nou ook al weer ???

en wat geef je zeker niet kado aan je vrouw als die 40 wordt hahahaha

maar hou je liever zelf

wat een zeer slecht interview, ik bedoel het intervieuw is wel goed, maar degene die voor de camera staat deugt niet…… ehh ehhhhhh ehhh ja zeg het maar g j v

en hadden ze niet beter 40 dmd kasten kunnen plaatsen ipv al die stroomvretende ouwe zooi, waar ze toch niet op spelen

tevens proberen ze ook mensen binnen te krijgen voor de opening van het clubhuis

zie de advertentie op marktplaats

ze zijn zeker bang dat er niemand komt hahahaa

en dan betaal je en 5 euro en de kosten voor de dranken

duur dagje :-(

en je kan nog niet eens voor de deur parkeren

of reden er nou pendelbussen de vries ?? hahaha

• bart

tja wat is zielig eerst de contributie verhogen en dan nog eens 5 euro vragen voor de entree van een clubhuis dat niet eens centraal ligt voor diversne leden en dan nog hopen dat je leden voor deze geld wolven nog lid willen blijven.

• barry32

ja idd helemaal mee eens

zouden er nog mensen zijn gegaan denk je

want als geen lid mocht je ook naar binnen voor 5 euro (zie advertentie op marktplaats)

ik dacht dat je als lid altijd korting kreeg ???…….schijnbaar van niet dus hahaha

kan je beter gaan als geen lid betaal je ook die 30 en die 2,50 extra contributie niet hahaha

• bart

het is gewoon een zielige bende ik heb er spijt van dat ik ooit lid ben geworden als ik dit allemaal geweten had dan had ik mijn geld beter kunnen besteden dan aan deze bodemloze put. ik persoonlijk zie niet te wachten op een clubhuis alleen voor leden of een wedstrijd voor de toppers onderling zodat anderen geen kans krijgen dat is dan een club die zich zelf DE NEDERLANDSE FLIPPERVERENEGING noemt het is gewoon een lachrtje. ik hoop dat er meer mensen wakker worden en hin lidmaatschap op zeggen.

• Maurice

Zo bart en barry32, gelukkig hebben jullie elkaar nog, want met de rest van flipperend Nederland kunnen jullie geloof ik niet meer door 1 deur. Jullie lijken die 2 zeurpieten van de Muppetshow wel, met als belangrijkste verschil dat die tenminste nog gevoel voor humor hebben.

Het is echt zo ontzettend zielig om, ik mag toch aannemen, 2 volwassen mensen zo kinderachtig te zien reageren. Hebben jullie niets beters te doen? Moet je echt elke eurocent drie keer omdraaien om de maand door te komen, of heb je misschien nog voor enkele duizenden euro's aan flippers staan? Ik heb echt oprecht medelijden met types zoals jullie, want waarschijnlijk heb je geen leuk leven dat je je over dit soort zaken loopt druk te maken.

de mazzel,

Maurice

• henkie schippers

ergens hebben bart en barry wel gelijk.

gezien de geringe opkomst ,75 man,kun je zeggen dat het kluphuus intresant

is voor slechts 10 procent van de leden.

per volgend jaar zullen nog veel meer mensen afhaken.

waaronder ik.

ps die euries lig ik niet wakker van ha ha ha

• bart

het gaat mij in wezen niet om het geld (maurice) maar als ik heb de afgelopen tijd niet de indruk gehad dat de vereneging nog wat voorstelt. het was toch een vereneging voor de hobbyisten en verzamelaars?? als dat in de toekoms zo moet blijven en ze leden bannen of eruit gooit om dat ze hun eigen mening geven dan ben je slecht bezig. buiten dat heb ik niks tegen de leden die lid blijven dat is hun eigen keus maar mijn mening is dat deze vereneging toch op zijn retour is en dat het ze op deze manier toch leden gaat kosten ondanks de goede bedoelingen die ze hebben.

• Maurice

Henk, je goochelt met cijfers, complete onzin.

Bart, je schrijft 2 stukjes met als rode draad geld, geld en nog eens geld en in je laatste bericht gaat het je ‘in wezen’ niet om het geld. Kun je wellicht wat duidelijker zijn? Naar mijn mening zie jij niet wat er allemaal nog meer gebeurt om het zoveel mogelijk mensen die flipperen leuk vinden naar de zin te maken. Dat begrijp je het beste als je actief deelneemt aan zaken of evenementen of steunpunten e.d. bezoekt. Kies datgene uit wat jouw interesseert. Mij kunnen alle kasten van voor 1990 me geen bal boeien, maar dat betekent voor mij niet dat de club fout bezig is om hier energie in te steken. Iedereen heeft zijn voorkeuren en die moeten we van elkaar respecteren. Als het hele NFV aanbod jou te weinig te bieden heeft heeft een lidmaatschap voor jou geen zin, maar hou dan svp op met het afkraken van mensen op bijvoorbeeld dit forum. Daar help je echt helemaal niemand mee.

• patrick

Even wat anders:wat heeft de nfv te betekenen voor de flipperkasten en onderdelenhandelaren,toch helemaal geen ene reet,behalve dat ze voor oplichters en zakkevullers worden aangezien.

Ik ken bijna alle kasten en onderdelenhandelaren in nederland,en er is er niet eentje bij die een goed woord overheeft voor de nfv(en da's geen gelul,spreek regelmatig concollega's).

Destijds waren oa guus arens,freerk,aad van dijk en andere nfv bestuurders altijd wel ge intereseerd hoe de handel en wandel was van flipperkasten in nederland,en dat werdt ook gerespecteerd van beide kanten.

Wie adverteert er nu nog in de spinner van alle handelaren,toch niemand(op een silverstone na)

Maar bijna het hele nfv bestuurskluppie van nu denkt alleen maar aan wedstrijdjes organiseren voor selecte gezelschappen.

Mijn zegen hebben ze,maar ik doe niet mee.

• bart

toch weer een teken dat ik een beetje in de goed erichting zit qua de genoemde problemen en nu probeer jij maurice de boel te sussen dan ben je in mijn ogen verkeert bezich ga zoals in het bericht van patrick eens op onderzoek bij de flippervereneging laat de leden die nog actief lid weze hun mening eens geven over het reilen en zeilen van de club en ga dan eens kijken hoe de kern te werk gaat. en ga dan eens commentaar geven. maar zoals ik al gezegt had ik heb niks tegen de leden. die nog lid zijn. En het is maar een mening die ik geef dat jij dat aanders ervaard dat intreseert mij niks.