storing

• Remco Dammers

Ik heb sinds kort een Bally flipperkast type Harlem Glogetrotters dus uit begin 80-er jaren. Sinds vanmiddag doet hij ‘t niet meer. Als je ’m start gaan wel de lampjes branden, maar daar blijft ‘t ook bij. Ik heb de kast opengemaakt en ’t ziet er allemaal netjes uit. Er lijkt ook geen probleem te zijn met de ‘lekkende batterij’ waar ik over lees. Nogmaals ‘t ziet er allemaal netjes uit, er lijkt niet door een bruut aan gerommeld. Ik heb ook alle connectoren van de printplaten behoedzaam aangedrukt, maar ’t help allemaal niets.

Is er een soort truk om het ding te resetten? Wat zou er loos kunnen zijn?

dank voor eventuele tips

remco dammers

• Frits D.

Welke plaats staat de flipperkast?

• Remco Dammers

Hij staat ‘gewoon’ in mijn hal.

• guy mahieu

Ik heb het zelfde probleem met een Data East Secret Service kast. Ook ik heb connectoren aan zitten drukken en ff de batterijen gecheckt. Dat gaf geen resultaat. Wat mij op valt is dat de 3LED's op de main board niet eens aan gaan dus het lijkt er op dat er geen electriciteit naartoe gaat… Ik dacht zelf dat het misschien een zekering kan zijn ik ben echter geen elektro technisch wonder!

• Steven

Print meenemen naar Hans Balk of ander die verstand van printplaten heeft. Lijkt me een eerste om te doen.