TECH - Williams Space Mission '75 - geen reset bij nieuw spel

  • eazysam

    Beste,

    Ik heb een Williams Space Mission uit '75. Wanneer ik hem opstart en mijn scorebord van player 3 staat niet volledig op “0” dan blijft deze doordraaien. Als ik alles manueel op “0” zet is er geen enkel probleem en kan ik vier spelers laten spelen. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

    Dank bij voorbaat.

    Sam

  • Jirka

    Ik neem aan dat je in de backbox hebt gekeken, of het contact dat controleert dat hij op 0 staat, goed is afgesteld en schoon is?

    Controleer het mechaniek van het daadwerkelijke wiel, en kijk of hij op 0 goed contact maakt, je moet het hele setje veren zien veranderen en contact maken op de 0 stand..

    Check het desnoods met een van de andere wielen, of hetzelfde wiel van een van de andere spelers.

  • R.Blom

    Een van de 3 contacten op de teller gaat niet goed open op de nul, vandaar het doordraaien.

    Als de teller die storingen geeft op de nul staat even vergelijken met de contactopening van een goed werkende teller en hetzelfde afstellen.

    Contacten staan bij de nul alle 3 open,

    Bij 1 t/m 8 2 bovenste dicht, bij de 9 alle 3 dicht, bij de nul alle 3 open.

    1 contact voor de spanning bij het terugtellen,

    1 contact om aan te geven dat de teller op 0 staat,

    1 contact voor het doorschakelen naar de opvolgende teller