Is de vaste telefoonlijn, die ik bij overstap naar goedkopere internetprovider ook kan veranderen, een analoge lijn?

De bij mij geïnstalleerde alarminstallatie werkt alleen op een analoge vaste telefoonlijn. Daarom ben ik nog steeds bij KPN incl. ADSL-abonnement HetNet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Alle ADSL gaat over analoge lijnen. Probleem bij VOIP is de betrouwbaarheid. Soms is bellen niet mogelijk en dan werkt je alarmering ook niet. Vandaar dat gezegd wordt dat alleen via vaste lijnen van de KPN de alarmering gegarandeerd wordt.