nieuwe flipperlocatie (en forum) !!

• edwin

Geachte medeflipperaars.

Tijdens een speurtocht naar flipper info op het web kwam ik bij www.pinballmagic.nl

Zo te zien is deze site net open maar het beloofd veel goeds. Een unieke speellocatie met meer dan 30 flippers waaronder veel toppers. Ik denk dat flipperend Nederland er een mooie locatie bij heeft. Ik ben er nog niet geweest maar dat zal niet lang meer duren. Ik laat wel weten hoe het was.

Verder hebben ze op de site een forum waar ik zelf wel van onder de indruk ben. Veel mogelijkheden etc. Misschien iets ter overweging ?

• Hero Idema

Hahaha… jij bent er snel bij… :)

Ze gaan vandaag open… Het is een indoor kart en lasergame centrum. De eigenaars van de lasergame arena zijn begonnen met een paar flipperkasten te verzamelen als hobby, op een gegeven moment werden het er zoveel dat ze hebben besloten het spul te exploiteren.

Ik ga vanmiddag in ieder geval effe kijken/spelen. Tis in zwanenburg (haarlem).

Hero Idema

• edwin

Laat even weten hoe het was.

• Hero Idema

Heu, ik heb er al een paar keer gespeeld… ik kom daar regelmatig…

De ruimte is verlicht met voornamelijk blacklights (om in de sfeer van het lasergamen te blijven)… Tis een ruimte van 20 bij 6 ofzo, ze hebben wat reserve kasten staan om een defecte kast snel te kunnen vervangen (ze hebben een hekel aan een kast in het rijtje wel het niet doet.

De kasten zijn opgesteld in een u-vorm, rondom. Geluid staat op een hoorbaar nivo.

Drank enz in de buurt van de kasten is uit den boze, er staan wel tafeltjes in het midden waar je je drankje neer kunt zetten.

Kwaliteit staat (de eigenaren kennende) hoog in het vaandel, dus ze worden regelmatig schoongemaakt. En je kan merken dat ze er erg trots op zijn… hehe…

Meer vragen?

ow ja, ze hebben er 3 restaurants, dus je kan er (betaalbaar) wat eten ook, dus meteen na je werk ernaartoe.. hehe…

Hero

• Jan

Edwin van Planet Panic?

Dat zal geen grote speurtocht zijn geweest, aangezien je de site zelf hebt ontworpen. Wel erg mooi! Jullie zijn zeer goed bezig!

• Pascal

een echt nederlandstalig flipperforum heb ik altijd al gewild.

heeft de NFV dit niet? misschien is het niet zichtbaar voor niet-leden.

• Jan

Wat is er mis met dit echte Nederlandstalige forum?

• stefan

ik wist al geruime tijd wat er in zwanenburg zou gaan gebeuren,

mark is al maanden bezig om de topmodellen te verzamelen,hierbij heb ik hem aan minstens een tiental kasten geholpen,

zaterdag was ik voor het eerst daar en wat ik zag was een zeer strakke moderne flipper hal,met zeer mooie modellen,en een heel gezellige sfeer,

ik kan echt iedereen aanraden om daar te gaan kijken,

veel succes medewerkers van pinball magic,

tot vrijdag of zaterdag

stefan

• Pascal

weinig volk

enkele sub-fora

voor de rest is ie wel goed :)

• Pascal

kun je dat forum niet in een volledige pagina steken in plaats van zo'n klein schermpje.

ik krijg daar hoofdpijn van :)