nieuwe flipperlocatie (en forum) !!

• Mel

Ik heb geprobeerd om in Batavia stad ( in Lelystad )

Een locatie te krijgen , zodat mensen zoals jij en ik lekker kunnen ontspannen achter een flipperkast of een arcade game.

Inplaats van achter je vrouw aan te lopen in de kleding winkels.

Ze hebben me laten weten niet geintreseerd te zijn in een gokhal.

Wat ook helemaal niet de bedoeling was , alleen maar flipperkasten en games had ik duidelijk in een brief laten weten.

Ik ben nog in onderhandelingen en hoop dat het lukken gaat.

• Hero Idema

Mensen,

Ik ben er net geweest, en ze waren helaas nog niet klaar… Wat problemen met de muntproevers en een aantal storingen die ze eerst verholpen wilden hebben.

Ik hou jullie op de hoogte wanneer ze open gaan.

Ik heb ondertussen wel een aantal foto's kunnen maken, let maar effe niet op de kwaliteit, het is daar best donker en ik moest m'n sluitertijd wat langer zetten (met flits krijg je van die vieze weerspiegelingen in de ruiten). Ik had ook geen zin meer om ze te resizen dus….

http://bla.smoelhouden.nl

Groeten,

Hero Idema

• Mark van der Gugten

Momenteel is er nog geen forum op de NFV-site, maar wel plannen hiervoor. De bedoeling is dat het alleen voor leden is en dat er een beheerder aangesteld wordt. Op die manier kunnen we scheldpartijen en ongewenste reclame voorkomen.

Voordat het forum er komt zijn er een stel andere onderdelen die eerst af moeten. Ik ben er hard mee bezig. Eind volgende week gaat het onderdeel “Mijn NFV” van start. Het zal alleen toegankelijk zijn voor leden. Je kunt je collectie zelf bijhouden via de site en een eigen persoonlijke pagina onderhouden waarop je iets over jezelf kunt vertellen en een foto kunt plaatsen. Verder hebben veel leden aangegeven dat ze (meer) artikelen op de site willen hebben. Als eerste komt er dus een archief van artikelen uit de Spinner.

Wanneer Mijn NFV van start gaat zal dit via de NFV-site, de Plunger (electronische nieuwsbrief) en evt. dit forum bekend worden gemaakt. Ideeën, wensen en opmerkingen van jullie allemaal zijn natuurlijk van harte welkom.

Groetjes,

Mark van der Gugten, Webmaster

Nederlandse Flipper Vereniging

http://www.nfvpinball.nl

webmaster@nfvpinball.nl

No balls, no glory!

• Edwin

Ach beter een dag later open zonder problemen dan open gaan met problemen. Problemen met de muntproevers vind ik niet zo erg (als je tenminste 2 spelen krijgt voor 1 munt). Problemen met flipperkasten heb ik wel een hekel aan.

Ze hechten in ieder geval wel waarde aan perfectie.

Ik ga dit weekend wel even kijken. (eerst maar even bellen, het is een flink eind rijden vanuit Oldenzaal).

• Dennis De Bruijn

Ik las op het forum dat er een gloednieuwe flipperlocatie is geopend in Nederland, en ben dus meteen gaan kijken. Ik moet eerlijk zeggen, wat een super locatie! Niet alleen een flipperhal, want daar ging ik vanuit, maar ze hebben er nog een kartbaan en lasergame allebei met twee verdiepingen bij ook, en in de lasergame staat zelfs een echte straaljager! Toen ik zaterdagavond daar was, was het best wel druk in de hal. Plus minus 15 tot 20 spelers in de hal constant. Gelukkig hebben ze maar liefst twee medieval madness'en staan waardoor ik nog heb kunnen spelen op de kast der kasten… Zeker een aanrader voor de mensen die op zoek zijn naar een locatie met bijna alle toppers in één hal. Om het jullie makkelijk te maken zal ik jullie de website geven van de locatie. Deze luid:

www.pinballmagic.nl En vergeet natuurlijk niet de kartbaan en lasergame in het pand. Dus je kunt je gezin ook meenemen :-) Deze site is: www.silverstone.nl

Veel succes en wellicht tot ziens,

Dennis.